Google оновлює інструменти для реклами на Connected TV (CTV)
Google Ad Manager представив нові інструменти для реклами на Connected TV (CTV), які допоможуть оптимізувати доходи та забезпечать більше прозорості щодо креативів для користувачів. 86% рекламних блоків та оголошень на CTV закуповується без прямої взаємодії між продавцем і покупцем, тому власники цих ресурсів шукають нові способи взаємодії з покупцями.
Основні зміни, які проваджує Google
- Взаємодія з покупцями. Інструмент Publisher Provided Signals (PPS) дає змогу видавцям ділитися даними про аудиторію, зокрема форматом контенту та демографічними показниками глядачів. Це спростить для маркетологів розуміння специфіки аудиторії CTV.
- Прямі платежі. Open Bidding підтримуватиме прямі платежі, що дасть змогу видавцям отримувати попит з інших бірж і покращувати ефективність банерів, оголошень та рекламних блоків.
- Ad Review Center забезпечить видавців покращеними інструментами для аналізу креативів, включаючи налаштування міток для рекламних оголошень, перегляд на основі відеотранскрипцій і можливість ручної перевірки.
- Серверна обробка реклами (SSU), знизить кількість помилок у доставленні рекламних оголошень на 83% і забезпечують плавність їхнього показу. Інструмент оптимізації наповнюваності (fill-rate optimization) дає змогу видавцям пріоритизувати оголошення, спрямовуючи бюджети на конкретний трафік, наприклад, під час прямих трансляцій.
- Google також застосовуватиме штучний інтелект для максимізації доходу за секунду (RPS) і пропонуватиме нові налаштування: обмеження частоти показів і виключення конкурентів, для керування рекламним досвідом глядачів.
Компанія продовжує розвивати інструменти для реклами на CTV і вже в наступному році планує запускати нові формати реклами та інструменти для підвищення її ефективності.
У розподілі відеобюджету в Україні між Connected TV та іншими відеоформатами у першому півріччі 2024 року, частка Connected TV складає 12,5%, проти інших відеоформатів, які складають 87,5%.
Джерело: Swipe Insight