Google Merchant Center запустив ШІ-інструмент для створення відео

Google Merchant Center запустив ШІ-інструмент для створення відео

Google представив новий ШІ-інструмент для автоматичного створення відео в Merchant Center. Тепер продавці можуть швидко генерувати відеоролики, використовуючи лише наявні зображення товарів.

Основні можливості:

  • Автоматизація відео: штучний інтелект перетворює зображення товарів у відео з динамічними ефектами.
  • Налаштування під бренд: продавці можуть налаштувати відео відповідно до стилю свого бренду — вибирати теми, додавати заголовки та звуковий супровід.
  • Різні канали використання: додатково, створені відео можна використовувати в Google Ads, на власних сайтах та інших маркетингових платформах.
Фото: Google Merchant Center
Щоб скористатися інструментом, потрібно додати інформацію про бренд у Merchant Center – завантажити його логотип і вибрати основні кольори. Поки що цей інструмент доступний тільки для продавців у США, але Google планує розширити доступ у майбутньому.

Процес створення відео займає до 10 хвилин, що дозволяє швидко та ефективно готувати рекламні матеріали для різних платформ. Це оновлення може значно спростити роботу з відеоконтентом для маркетологів.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого