Google Merchant Center додав функцію вибору платіжних методів

Google Merchant Center додав функцію вибору платіжних методів

Google Merchant Center впровадив можливість додавання платіжних методів, які відображатимуться покупцям на етапі оформлення замовлення. Нововведення додає цифрові гаманці та «Купити зараз, сплатити пізніше» — опцію, яка дозволяє оплачувати покупки в розстрочку.

Додавання цих методів полегшує вибір покупцям, й може впливати на їхнє рішення щодо покупки. Продавці можуть додавати або видаляти платіжні методи через розділ «Інформація про бізнес» у Merchant Center.

Процес включає:

  • Редагування картки «Прийняті платіжні методи»;
  • Вибір опцій — цифрові гаманці чи розстрочка;
  • Додавання нових методів із подальшою перевіркою;
  • Видалення зайвих методів із зазначенням причини;
  • Зміну порядку відображення методів для зручності покупців.

Merchant Center дозволяє подати запит на додавання нових платіжних методів, якщо потрібна опція ще не доступна. Також продавці можуть налаштувати доступ сканерів до своїх сайтів.

Ця функція орієнтована на покращення взаємодії з клієнтами, зоб зробити процес оформлення замовлення простішим і зручнішим.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого