Google Maps тестує ШІ-функцію для швидшого пошуку закладів

Google Maps тестує ШІ-функцію для швидшого пошуку закладів

Google Maps тестує функцію, яка допоможе користувачам швидше знаходити заклади завдяки генеративному штучному інтелекту. Відтепер, користувачі зможуть описувати те, чого шукають, наприклад, «заклади з вінтажною атмосферою в Сан-Франциско», і система надасть варіанти, які базуються на фото, відгуках та рейтингах у Google Maps. 

Модель штучного інтелекту аналізує інформацію про понад 250 мільйонів локацій і використовує дані від 300 мільйонів користувачів, щоб сформувати надійні рекомендації.

Нововведення зараз перебуває на етапі тестування і доступне лише для вибраних користувачів у США — активних користувачів застосунку Maps, які допомагають формувати спільноту, додаючи відгуки та інсайти. Їхній зворотний зв’язок стане ключовим для подальшого розвитку функції, зокрема для її поширення на всіх користувачів у майбутньому.

Новий ШІ дозволяє налаштувати пошук за особливими параметрами. Наприклад, якщо користувачі планують день шопінгу, Maps може запропонувати вінтажні магазини, маркети чи навіть заклади для обіду, які відповідають бажаному стилю. При цьому користувачі можуть зберігати обрані місця в списки або ділитися ними з друзями.

Функція також буде корисною для спонтанного планування. У разі змін, наприклад, через дощ, користувачі можуть запитати «активності в дощовий день» і отримати варіанти для внутрішніх розваг, як-от кінотеатри чи боулінг.

Google Maps поки що не повідомляє конкретної дати глобального запуску функції. Однак тестування в колі вибраних користувачів у США є першим кроком до впровадження цієї можливості ширше.

Джерело: The Verge

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого