Google Maps тестує ШІ-функцію для швидшого пошуку закладів
Google Maps тестує функцію, яка допоможе користувачам швидше знаходити заклади завдяки генеративному штучному інтелекту. Відтепер, користувачі зможуть описувати те, чого шукають, наприклад, «заклади з вінтажною атмосферою в Сан-Франциско», і система надасть варіанти, які базуються на фото, відгуках та рейтингах у Google Maps.
Модель штучного інтелекту аналізує інформацію про понад 250 мільйонів локацій і використовує дані від 300 мільйонів користувачів, щоб сформувати надійні рекомендації.
Новий ШІ дозволяє налаштувати пошук за особливими параметрами. Наприклад, якщо користувачі планують день шопінгу, Maps може запропонувати вінтажні магазини, маркети чи навіть заклади для обіду, які відповідають бажаному стилю. При цьому користувачі можуть зберігати обрані місця в списки або ділитися ними з друзями.
Функція також буде корисною для спонтанного планування. У разі змін, наприклад, через дощ, користувачі можуть запитати «активності в дощовий день» і отримати варіанти для внутрішніх розваг, як-от кінотеатри чи боулінг.
Джерело: The Verge