Google запустив глосарій для Merchant Center Next

Google запустив глосарій для Merchant Center Next

Google представив новий розділ довідки для Merchant Center — глосарій Merchant Center Next. У ньому є визначення основних термінів, а також посилання на детальні статті з додатковою інформацією.

Глосарій створили для оптимізації роботи з Merchant Center, покращення розуміння термінології та ефективного використання інструментів.

Актуальний список термінів глосарія:

  • Доступ до облікового запису
  • Проблеми з обліковим записом
  • Розширені налаштування облікового запису
  • Правила атрибутів
  • Автоматичне оновлення товарів
  • Бренд
  • Прив’язка прав
  • Сервіси порівняння цін (CSS)
  • Джерело даних
  • Налаштування електронної пошти
  • Безплатні оголошення
  • Google Ads
  • Профіль бізнесу Google
  • Пов’язані облікові записи
  • Маркетинговий метод
  • Мікродані
  • Багатоклієнтські облікові записи (MCA)
  • Вкладка «Потребує уваги»
  • Звіти про ефективність
  • Ціноутворення
  • Товарні дані
  • Специфікація товарних даних
  • Відхилення товарів
  • Промоакції
  • Ліміти квот
  • Політика повернень
  • Налаштування податку з продажів
  • Заплановані вибірки
  • Налаштування доставляння
  • Shopping Ads
  • Кампанії Shopping
  • Підоблікові записи
  • Додаткове джерело даних
  • Унікальний ідентифікатор товару (UPI)
  • Варіанти
  • Прив’язка сайту

Google зазначає, що цей глосарій стане корисним для оптимізації рекламних кампаній, розв’язання технічних питань і поліпшення взаємодії з Merchant Center.

Джерело: Seroundable

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого