Google інтегрував рекламний інвентар Netflix у Display&Video 360
Компанія Google оголосила про інтеграцію рекламних ресурсів Netflix у платформу Display & Video 360 (DV360), що розширює можливості для маркетологів у сфері диджиталреклами. Ця інтеграція є важливим етапом у розвитку рекламного бізнесу Netflix.
Google Display & Video 360 — це рекламний інструмент для створення, налаштування та оптимізації медійної реклами. Він є складовою частиною Google Marketing Platform.
Тепер рекламодавці зможуть придбати рекламні місця Netflix через приватні торгові майданчики в DV360 та отримати доступ до аудиторії стримінгової платформи.
Google додав інструмент для перевірки показів реклами — Campaign Manager 360, а а розширив співпрацю з DoubleVerify та Integral Ad Science, щоб забезпечити точність і надійність даних.
Зараз нововведення доступне у США, Канаді, Бразилії та Мексиці. Однак у найближчі місяці планують його поширення в усьому світі.
Джерело: Swipe Insight