Google інтегрував рекламний інвентар Netflix у Display&Video 360

Google інтегрував рекламний інвентар Netflix у Display&Video 360

Компанія Google оголосила про інтеграцію рекламних ресурсів Netflix у платформу Display & Video 360 (DV360), що розширює можливості для маркетологів у сфері диджиталреклами. Ця інтеграція є важливим етапом у розвитку рекламного бізнесу Netflix.

Google Display & Video 360 — це рекламний інструмент для створення, налаштування та оптимізації медійної реклами. Він є складовою частиною Google Marketing Platform. 

Тепер рекламодавці зможуть придбати рекламні місця Netflix через приватні торгові майданчики в DV360 та отримати доступ до аудиторії стримінгової платформи. 

Google додав інструмент для перевірки показів реклами — Campaign Manager 360, а а розширив співпрацю з DoubleVerify та Integral Ad Science, щоб забезпечити точність і надійність даних. 

Зараз нововведення доступне у США, Канаді, Бразилії та Мексиці. Однак у найближчі місяці планують його поширення в усьому світі. 

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого