Google додав колонку «Джерело» в інсайти Performance Max

Google додав колонку «Джерело» в інсайти Performance Max

Google запустив оновлення для рекламних кампаній Performance Max, додавши колонку «Джерело» (Source) в інсайтах пошукових термінів. Вона пояснює, чому оголошення активуються для конкретних категорій пошуку, та дозволяє краще розуміти логіку роботи алгоритмів.

Функція надає дані, які допомагають оцінити, як пошукові терміни відповідають цілям кампаній та стратегіям таргетингу. Цей інструмент знадобиться при оптимізації рекламного бюджету та підвищенні точності налаштувань таргетингу.

Перевірити доступність функції можна, перейшовши: Campaign → Insights and Reports → Insights → Search Terms Insights → Search Category.

Google зазначає, що функція допоможе підвищити прозорість щодо рекламних рішень та сприятиме покращенню ефективності кампаній.

Джерело: Serch Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого