Google додасть функцію генерації зображень людей для реклами за допомогою ШІ

Google додасть функцію генерації зображень людей для реклами за допомогою ШІ

Google анонсувала нові інструменти у Google Ads, які використовують модель ШІ Imagen 3 для створення зображень людей у рекламних кампаніях Performance Max, Demand Gen, Display та Apps.

Маркетологи вводитимуть текстові запити, наприклад, «чоловік середнього віку ріже моркву», налаштовуючи вік, стать, етнічну приналежність, і повністю контролюватимуть фінальний вибір зображень.

Однак Google впроваджує й обмеження на використання ШІ-генерації, забороняючи створювати зображення політиків, знаменитостей, неповнолітніх і брендованих продуктів, а також контенту, що може вважатися чутливим або відвертим. Усі згенеровані ШІ-зображення автоматично маркуватимуться за допомогою SynthID.

Функція дасть змогу компаніям швидко створювати рекламні креативи із зображеннями людей без фотосесій, що знижує витрати та скорочує час виробництва. Крім того, можна оперативно тестувати різні демографічні групи та сценарії, підвищуючи ефективність рекламних кампаній.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого