Google додала детальні порівняння товарів в AI Overviews

Компанія Google оновила функцію ШІ-оглядів AI Overviews у пошуку, додавши можливість робити порівняння двох товарів. Якщо запит містить конкретні моделі, наприклад, iPhone 15 vs iPhone 15 Pro, система спершу покаже коротке резюме, а після натискання «Дивитися повне порівняння» відкриється розгорнутий аналіз.
Ця функція вже працює для різних товарних категорій, зокрема смартфонів, велосипедів та електроніки у США. У деяких випадках посилання на джерела, з яких взята інформація для порівняння, можуть бути недоступні.
Another example of an AI Overview Google's experimenting with functionally taking up the whole SERP for a highly transactional "vs" keyword comparing two kids' bikes models.
— Blair MacGregor (@blairmacgregor) February 4, 2025
Notice the flyout menus under each of these different points of comparison with long lists of specs. In… pic.twitter.com/xKcQvtOnPG
Розширення ШІ-оглядів може зменшити трафік сайтів, що спеціалізуються на порівнянні товарів, і вплинути на прибутки від партнерських посилань. Водночас це створює нові можливості для маркетологів, які зможуть просувати свої товари безпосередньо в пошуку Google.
Функція доступна в США як для авторизованих, так і для анонімних відвідувачів Google.
Джерело: Search Engine Land