Google Ads посилює правила для реклами азартних ігор та вводить обмеження для припаркованих доменів

Google Ads посилює правила для реклами азартних ігор та вводить обмеження для припаркованих доменів

Google Ads оголосив про дві важливі зміни, які набудуть чинності наприкінці 2024 року.

Зміна правил для рекламодавців азартних ігор:

Це оновлення почне діяти у листопаді 2024 року. Згідно з ним, рекламодавці у сфері азартних ігор зобов’язані проходити повторну сертифікацію, якщо в їхньому бізнесі відбулися значні зміни. Це — оновлення продукції, зміни у нормативних актах або оновлення ліцензій. Недотримання цих вимог може призвести до негайного блокування облікового запису в Google Ads.

Однак зміни адреси рекламодавця або способів оплати не вважаються суттєвими, тому не потребують повторної сертифікації.

Автоматичне вимкнення реклами на припаркованих доменах

Припарковані домени — це зареєстровані вебадреси, на яких немає активного контенту. Зазвичай на таких сайтах показують рекламу або тримають домен для подальшого використання.

Це оновлення набуде чинності у жовтні 2024 року. Google Ads автоматично вимкне показ оголошень на таких доменах для нових облікових записів. Це дозволить рекламодавцям зосередитися на більш релевантних місцях для розміщення реклами та уникнути витрат на нерелевантні сайти.

Фото: автоматичне вимкнення реклами на припаркованих доменах

Ці зміни спрямовані на те, щоб зробити рекламні кампанії ефективнішими та прозорішими, а також посилити контроль за дотриманням правил у сфері азартних ігор.

Джерело: Search Engine Land 

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого