Google Ads запускає інструмент для ефективнішого аналізу рекламних кампаній

Google Ads запускає інструмент для ефективнішого аналізу рекламних кампаній

Google Ads презентував Brand Report — новий інструмент, який спрощує аналіз ефективності рекламних кампаній. Він об’єднує показники охоплення та частоти в одному звіті, запобігаючи дублюванню даних із різних кампаній.

Brand Report доступний у розділі Insights and reports у панелі керування Google Ads. Маркетологи можуть фільтрувати результати за демографічними показниками, наприклад, за віком і статтю, а також аналізувати ключові показники ефективності (KPI).

Ця функція допомагає спростити збір даних про охоплення аудиторії та уникнути зайвих витрат на покази реклами одній і тій самій аудиторії.

Проте, інструмент має певні обмеження. Серед них:

  • дані доступні лише для акаунтів із понад 10 000 показів на кампанію;
  • інструмент охоплює до 10 000 кампаній за період не більше 92 днів;
  • кампанії типу Search, Shopping і Performance Max поки що не підтримуються.

Таким чином, Brand Report розв’язує одну з основних проблем маркетологів — необхідність збирати дані з різних джерел. Тепер усі показники доступні в одному звіті, що допоможе пришвидшити аналіз і покращити якість ухвалених рішень. У майбутньому планують інтегрувати підтримку ширшого спектра кампаній, зокрема Shopping і Performance Max.

Джерело: Search Engine Land

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого