Google Ads тестує нову функцію «Промоакції» для кампаній застосунків

Google Ads тестує нову функцію «Промоакції» для кампаній застосунків

Google Ads почав тестувати нову функцію «Промоакції», яка дозволяє рекламодавцям створювати акції для застосунків безпосередньо в рекламних кампаніях. Поки що ця можливість доступна лише для обмеженої кількості користувачів.

Функція дозволяє налаштовувати акції до різних свят, як-от Різдво, Геловін або Чорна п’ятниця. Рекламодавці можуть обирати, якого типу буде знижка: грошова, відсоткова або до певної суми. Можна також налаштувати назву товару та автоматично додати фінальну URL-адресу. 

Додатково є можливість відстежувати ефективність акцій і планування часу їхнього початку і завершення. Є функція попереднього перегляду, щоб побачити, як акція виглядатиме в пошуку чи на сайтах.

Поки ця функція працює в тестовому режимі й не доступна всім. Вона може бути корисною для застосунків, які проводять сезонні акції чи спеціальні пропозиції.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого