Google Ads тестує нову функцію «Промоакції» для кампаній застосунків
Google Ads почав тестувати нову функцію «Промоакції», яка дозволяє рекламодавцям створювати акції для застосунків безпосередньо в рекламних кампаніях. Поки що ця можливість доступна лише для обмеженої кількості користувачів.
Функція дозволяє налаштовувати акції до різних свят, як-от Різдво, Геловін або Чорна п’ятниця. Рекламодавці можуть обирати, якого типу буде знижка: грошова, відсоткова або до певної суми. Можна також налаштувати назву товару та автоматично додати фінальну URL-адресу.
Додатково є можливість відстежувати ефективність акцій і планування часу їхнього початку і завершення. Є функція попереднього перегляду, щоб побачити, як акція виглядатиме в пошуку чи на сайтах.
Поки ця функція працює в тестовому режимі й не доступна всім. Вона може бути корисною для застосунків, які проводять сезонні акції чи спеціальні пропозиції.
Джерело: Swipe Insight