Google Ads вводить штрих-коди та QR-коди для функцій Promotion Assets
Google Ads розширює функції Promotion Assets та додає можливість використання штрих-кодів і QR-кодів для акційних пропозицій. Ці формати роблять використання знижок зручнішим для клієнтів, поєднуючи онлайн- і офлайн-канали продажів.
Promotion Assets — це функція в Google Ads, яка дозволяє маркетологам додавати акційні пропозиції до оголошень. Ця функція допомагає виділити знижки, спеціальні пропозиції чи інші вигідні умови, які зацікавлять потенційних клієнтів.
Деталі нововведення:
- Штрих-коди підтримують популярні формати — Aztec, Data Matrix і EAN-8 — їх можна використовувати з касами, сканерами та складськими програмами магазинів.
- QR-коди можуть містити багато тексту (до 720 символів), але в них не можна вставляти посилання. Вони зручні для передачі інформації, наприклад, промокодів чи деталей акцій.
- Щоб створити штрих-коди, маркетологи мають додати правильні номери, які відповідатимуть стандартам і будуть зчитуватись пристроями.
При створенні Promotion Assets маркетологи можуть вибрати формат штрих-коду або QR-коду для акційних пропозицій і внести необхідну інформацію відповідно до вимог формату. Це забезпечує зручне використання промоцій як у фізичних магазинах, так і на мобільних пристроях.
Нові формати промокодів дають більше можливостей для проведення акцій в онлайн- і офлайн-каналах. Штрих-коди будуть зручні для використання у фізичних магазинах, а QR-коди спростять отримання знижок через мобільну версію у смартфоні.
Джерело: Search Engine Land