Функція для залучення нових цінних клієнтів у Performance Max тепер доступна для всіх

Google Ads відкрив для всіх доступ до функції «Нові клієнти (висока цінність)» у кампаніях Performance Max.
Раніше доступ був лише в обмеженого кола користувачів у межах бетатестування.
Налаштування функції передбачає три основні кроки:
- увімкнення функції в налаштуваннях кампанії через Bid higher for new customers goal → New customers (high value);
- визначення додаткової вартості конверсії для цінних клієнтів;
- додавання сегментів аудиторії з мінімум 1 000 активних користувачів у YouTube та пошуку.
Функція надає переваги у вигляді точнішого визначення ставок, ефективнішого розподілу бюджету та можливості диференціації стандартних і цінних нових клієнтів. Водночас Google Ads не оптимізуватиме рекламу для чутливих категорій, таких як алкоголь чи медичні товари — конверсії для таких продуктів будуть позначатися як «невідомі».
Джерело: Swipe Insight