Функція для залучення нових цінних клієнтів у Performance Max тепер доступна для всіх

Функція для залучення нових цінних клієнтів у Performance Max тепер доступна для всіх

Google Ads відкрив для всіх доступ до функції «Нові клієнти (висока цінність)» у кампаніях Performance Max. 

Раніше доступ був лише в обмеженого кола користувачів у межах бетатестування.

Налаштування функції передбачає три основні кроки:

  • увімкнення функції в налаштуваннях кампанії через Bid higher for new customers goal → New customers (high value);
  • визначення додаткової вартості конверсії для цінних клієнтів;
  • додавання сегментів аудиторії з мінімум 1 000 активних користувачів у YouTube та пошуку.

Функція надає переваги у вигляді точнішого визначення ставок, ефективнішого розподілу бюджету та можливості диференціації стандартних і цінних нових клієнтів. Водночас Google Ads не оптимізуватиме рекламу для чутливих категорій, таких як алкоголь чи медичні товари — конверсії для таких продуктів будуть позначатися як «невідомі».

Джерело: Swipe Insight

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редакторка за фахом і райтерка за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого