Google Ads пропонує обраним рекламодавцям приєднатися до спільноти консультантів
Google Ads запрошує обраних рекламодавців приєднатися до своєї спільноти консультантів, пропонуючи їм можливість впливати на поточні та майбутні продукти за допомогою регулярних опитувань.
Ця ініціатива спрямована на залучення рекламодавців до процесу розробки. Обрані учасники щомісяця надаватимуть зворотний зв’язок за допомогою чотирьох коротких опитувань, а також отримуватимуть щоквартальні оновлення про те, як використовується їхня інформація.
Цей крок може потенційно покращити інструменти Google, оскільки рекламодавці часто скаржилися на ефективність оновлень.
Однак доступ до фідбеку отримають тільки деякі з рекламодавців. Тому перевірте свою електронну пошту, адже на неї може прийти лист із запрошенням приєднатися до спільноти консультантів. У листі запропонується заповнити конфіденційну анкету через стороннього постачальника Alida.
Інформацією про ініціативу поділився консультант Google Ads Boris Beceric у своєму профілі на LinkedIn.
Beceric зазначив, що, попри покращення деяких інструментів Google, все ще існують сфери, в яких бракує прозорості. Він сподівається, що нова можливість додасть цієї прозорості.
Успіх ініціативи буде вимірюватися тим, наскільки ефективно Google врахує відгуки користувачів при оновленні своїх продуктів. Рекламодавцям варто стежити за тим, як це вплине на продукти Google Ads.
Джерело: Search Engine Land