Фотошеринговий застосунок Yope залучив $4,65 млн інвестицій і планує розширення

Фотошеринговий застосунок Yope залучив $4,65 млн інвестицій і планує розширення

Фотошеринговий застосунок Yope, за допомогою якого можна ділитися зображеннями в приватних групах, стрімко зростає. За останні шість місяців кількість його активних користувачів збільшилася в 30 разів, досягнувши 2,2 млн на місяць і 800 тисяч на день. Крім того, 40% користувачів продовжують користуватися застосунком і через тиждень після встановлення.

Завдяки такому зростанню Yope зацікавив венчурних інвесторів. Компанія залучила $4,65 млн на стадії seed-раунду, отримавши оцінку в $50 млн. Головним інвестором став Goodwater Capital, також до фінансування долучилися Inovo VC, Redseed і кілька приватних інвесторів, серед яких співзасновник Reface Діма Шевц та ексдослідник Google Андрій Ткаченко.

Yope пропонує користувачам можливість ділитися фото в закритих групах, реагувати на зображення та спілкуватися у чатах. У застосунку також є функція стіни, яка автоматично створює фотоколажі з опублікованих зображень.

Фото: Фотошеринговий застосунок Yope залучив $4,65 млн інвестицій і планує розширення

Для залучення нових користувачів Yope використовує амбасадорську програму, де популярні користувачі отримують виплати за просування застосунку в соцмережах. Відео від амбасадорів уже набрали понад 56 млн переглядів.

Компанія планує досягти 50 млн активних користувачів на місяць до наступного року. У найближчих оновленнях Yope планує запустити відеоформат, інтерактивні стіни з можливістю додавання стикерів і замальовок, а також новий формат для сімейних груп. Застосунок також розглядає можливість монетизації через підписки.

Попри активне зростання, питання довгострокового утримання користувачів залишається відкритим. Схожі сервіси, такі як BeReal, демонстрували швидкий ріст, але згодом втрачали популярність. Чи зможе Yope закріпитися на ринку — покаже час.

Джерело: Tech Crunch

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редакторка за фахом і райтерка за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого