Фотошеринговий застосунок Yope залучив $4,65 млн інвестицій і планує розширення

Фотошеринговий застосунок Yope, за допомогою якого можна ділитися зображеннями в приватних групах, стрімко зростає. За останні шість місяців кількість його активних користувачів збільшилася в 30 разів, досягнувши 2,2 млн на місяць і 800 тисяч на день. Крім того, 40% користувачів продовжують користуватися застосунком і через тиждень після встановлення.
Завдяки такому зростанню Yope зацікавив венчурних інвесторів. Компанія залучила $4,65 млн на стадії seed-раунду, отримавши оцінку в $50 млн. Головним інвестором став Goodwater Capital, також до фінансування долучилися Inovo VC, Redseed і кілька приватних інвесторів, серед яких співзасновник Reface Діма Шевц та ексдослідник Google Андрій Ткаченко.
Yope пропонує користувачам можливість ділитися фото в закритих групах, реагувати на зображення та спілкуватися у чатах. У застосунку також є функція стіни, яка автоматично створює фотоколажі з опублікованих зображень.

Для залучення нових користувачів Yope використовує амбасадорську програму, де популярні користувачі отримують виплати за просування застосунку в соцмережах. Відео від амбасадорів уже набрали понад 56 млн переглядів.
Компанія планує досягти 50 млн активних користувачів на місяць до наступного року. У найближчих оновленнях Yope планує запустити відеоформат, інтерактивні стіни з можливістю додавання стикерів і замальовок, а також новий формат для сімейних груп. Застосунок також розглядає можливість монетизації через підписки.
Джерело: Tech Crunch