Фільм «Покинь, якщо кохаєш» збирає $80 мільйонів на старті, «Бордерлендз» провалюється з $8,8 мільйона

Фільм «Покинь, якщо кохаєш» збирає $80 мільйонів на старті, «Бордерлендз» провалюється з $8,8 мільйона

Фільм «It Ends With Us» (в українському прокаті «Покинь, якщо кохаєш»), знятий за романом Коллін Гувер, успішно стартував у кінотеатрах, зібравши $80 мільйонів за перший вікенд у світі. Виробництво фільму з Блейк Лайвлі та Джастіном Балдоні в головних ролях (який також виступив режисером) коштувало $25 мільйонів, тож це колосальний успіх.

Стрічка розповідає історію Лілі Блум, власниці невеликого квіткового магазину, яка потрапляє в любовний трикутник між харизматичним нейрохірургом Райлом і своїм першим коханим Атласом. Попри змішані відгуки критиків, глядачі схвально оцінили романтичну драму, про що свідчить оцінка «A-» на CinemaScore.

TikTok та жіноча аудиторія стимулювали початковий продаж квитків на «Покинь, якщо кохаєш», а компанія Sony повідомила, що майже половина глядачів у перший вікенд складалася з тих, хто нечасто ходить у кінотеатри.

Кінострічка зацікавила демографічну групу, яка вже давно не ходила до місцевих кінотеатрів і показала, що екранізації сучасних бестселерів можуть бути успішними.

«Покинь, якщо кохаєш» посів друге місце в прокаті, поступившись «Deadpool & Wolverine», який зібрав $54,2 мільйона за третій вікенд. Вперше за серпень два фільми заробили по $50 мільйонів за один вікенд.

Також, вперше за 34 роки, фільми подружньої пари очолили касові збори — останнього разу це сталося у 1990 році з «Міцний горішок 2» та «Привидом».

Тим часом «Borderlands» — екранізація популярної відеогри, зібрала всього $8,8 мільйона на старті, що значно нижче очікувань.

Фільм з бюджетом $115 мільйонів і додатковими витратами на маркетинг та дистрибуцію отримав низьку оцінку серед критиків і глядачів. Він став справжнім касовим провалом цього року.

Джерело: Variety

Фото: Хто така Сьюзан Войчицькі, її шлях у YouTube та цікаві факти
Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого