F1 змушує блогерів змінювати імена каналів через використання свого бренду
Декілька відомих блогерів, які розповідають про Формулу 1 та коментують події у себе в соцмережах змінили ніки, видаливши згадки бренду F1. Це пов’язано з тим, що Формула 1 намагається захистити свої права на брендування.
Подкаст Paddock Project раніше називався F1r the Girls. Інфлюенсерка Mikaela Kostaras також змінила свою назву з «shelovesf1» на «shelovesvrooms». Вона натякнула, що причина цього — вимога від F1.
@shelovesvroomss imagine #f1contentcreators ♬ original sound – shelovesvroomss
Тоні Коуен-Браун, коментаторка F1, зазначила, що чутки про подібні вимоги ширяться вже близько шести місяців. Вона додала, що зараз увага націлена на творців, які використовують бренд F1 і заробляють на цьому, або тих, хто вдає, ніби вони є представниками організації.
@f1toni F1 has been busy during the summer shutdown and F1 creators are bearing the brunt of it – but could they be loosing out on this marketing? #f1 ♬ original sound – Toni | tech & politics of F1
Формула 1 завжди захищала свій брендинг, навіть коли це стосувалося таких зірок, як Льюїс Хемілтон — йому заборонили публікувати кліпи F1 у соціальних мережах.
Джерело: The Verge