F1 змушує блогерів змінювати імена каналів через використання свого бренду

F1 змушує блогерів змінювати імена каналів через використання свого бренду

Декілька відомих блогерів, які розповідають про Формулу 1 та коментують події у себе в соцмережах змінили ніки, видаливши згадки бренду F1. Це пов’язано з тим, що Формула 1 намагається захистити свої права на брендування.

Подкаст Paddock Project раніше називався F1r the Girls. Інфлюенсерка Mikaela Kostaras також змінила свою назву з «shelovesf1» на «shelovesvrooms». Вона натякнула, що причина цього — вимога від F1.

@shelovesvroomss imagine #f1contentcreators ♬ original sound – shelovesvroomss

Тоні Коуен-Браун, коментаторка F1, зазначила, що чутки про подібні вимоги ширяться вже близько шести місяців. Вона додала, що зараз увага націлена на творців, які використовують бренд F1 і заробляють на цьому, або тих, хто вдає, ніби вони є представниками організації.

@f1toni F1 has been busy during the summer shutdown and F1 creators are bearing the brunt of it – but could they be loosing out on this marketing? #f1 ♬ original sound – Toni | tech & politics of F1

Формула 1 завжди захищала свій брендинг, навіть коли це стосувалося таких зірок, як Льюїс Хемілтон — йому заборонили публікувати кліпи F1 у соціальних мережах.

Формула 1 вживає такі заходи, щоб захистити свій бренд і зберегти контроль над асоціаціями з ним, захистити комерційні інтереси. Це дозволяє уникнути юридичних проблем і забезпечити, що тільки офіційні канали можуть отримувати вигоду від використання брендових елементів.

Джерело: The Verge

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого