Дзеркала, вода й лід: у Києві відкрили новий супермаркет «Сільпо» з роботами Марти Сирко

16 січня мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила новий магазин у Києві в концепції «Світ Задзеркалля». Простір нового супермаркету оформлений у стилі авангарду: закільцьований лабіринт із декоративними проходами та нішами запрошує гостей досліджувати магію відображень і відкривати нові грані уяви.


Особливістю нового «Сільпо» стали роботи фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту. Її знімки прикрашають стіни магазину та додають простору багатошаровості через гру світла, відображень і форм. У своїй роботі Марта використала дзеркала, воду й лід, щоб створити унікальні візуальні ефекти.
«Задзеркалля в цьому проєкті стало метафорою іншого світу — чистого, свіжого, естетичного. Завдяки воді продукти набули несподіваних форм і відтінків, створюючи ефект сюрреалізму. Це ніби запрошення поглянути на повсякденне під іншим кутом, побачити його красу і незвичайність», — розповіла Марта Сирко.
Художниця зазначила, що цей проєкт асоціюється в неї зі спокоєм і плинністю води. Він також нагадує, що мистецтво може взаємодіяти й впливати на людей у таких повсякденних місцях, як-от у супермаркеті.
Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі «Сільпо», також додала:
«Коли ми вирішили створити новий супермаркет в стилі «Світ Задзеркалля», одразу згадали Марту Сирко. Її талант бачити звичне під несподіваним кутом і створювати естетику в деталях ідеально доповнили нашу концепцію. Ми дуже тішимося, що результати цієї співтворчості тепер можуть оцінити й наші гості. Цей проєкт — чудовий приклад маркетингу вражень, адже ми прагнемо, щоб візити в супермаркети «Сільпо» були не лише про покупки, а й про занурення в мистецтво та естетичне задоволення».
При вході гостей зустрічає артінсталяція у вигляді людини із дзеркальної мозаїки, серце якої пульсує світлом і нагадує про силу життєвої енергії. У глибині магазину — дзеркальний кролик, який ніби запрошує на прогулянку до «Країни див». А зона гастрономії прикрашена дзеркальними віконцями, які створюють ілюзію входу до паралельних світів.

