Drama Queen створила промо нового онлайн-кінотеатру від Планети Кіно
Креативна агенція Drama Queen створила бренд-стратегію та креатив для нового онлайн-кінотеатру «Планета Онлайн» від Планети Кіно. У цьому сервісі кіноексперти відбирають найкращі фільми зі світового та українського кінематографа. Замість величезної кількості контенту, якими хизуються стрімінгові сервіси, на Планеті Онлайн на глядачів чекатиме чотири кінострічки на тиждень і додаткові матеріали, які створили експерти Планети Кіно.
Перед Drama Queen стояла непроста задача: потрібно було влучно донести цінність уже вибраних фільмів глядачеві, який звик до «що більше, то краще». Тим паче, що багато людей люблять Планету Кіно за попкорн та аймакс, а так хочеться, щоб глядачі полюбили дивитися не лише блокбастери.
«Для того щоб підсвітити цінність того, що хтось уже обрав за тебе класні фільми, ми нагадали людям, що онлайн-сервіси з найбільшими бібліотеками фільмів — це не завжди так приємно, як здається», — кажуть Drama Queen.
Під час глибинних інтерв’ю виявилося, що найчастіше вдома люди віддають перевагу легким серіалам і шоу. Проте, коли настрій подивитися хороше кіно нарешті з’являється, люди переживають справжні муки вибору: перебирають кінорейтинги, власні нотатки, згадують, хто і що радив. У психології навіть винайшли термін decision fatigue — утома від постійного вибору: чи то продуктів у супермаркеті, чи то одягу в магазині, чи то пари на Tinder. Так і з фільмами: великий асортимент і можливість обирати серед безлічі варіантів — не завжди добре.
«Насправді людям хочеться, щоб їх здивували. Тому популярності набирають discovery-сети, як-от дегустаційні набори вина чи парфумів. Так людина може спробувати щось нове та цікаве. Інколи сам не знаєш, що твоє, поки не спробуєш. Планета Онлайн — це якраз про ось ці discovery-сети фільмів. Немає потреби тонути в кінопошуках. Можна відкрити Планету Онлайн і одразу дивитися щось класне!», — ділиться стратегиня проєкту Юлія Ширяніна.
Оскільки такий формат онлайн-кінотеатру є новим для українських глядачів, агенція вирішила, що найкраще ідею сервісу розкриває відеоексплейнер — ролик, що лаконічно і дотепно пояснює, у чому особливість і перевага Планети Онлайн.
Окрім відеороликів, які показуватимуть на екрані, Drama Queen створили радіоверсії експлейнера, які можна буде почути у фоє кінотеатрів. У кожному аудіо розкривається певна особливість Планети Онлайн, щоб допомогти відвідувачам кінотеатру оцінити новий сервіс.
За продакшн ролику відповідала студія tv lab, за моушн-графіку — Oushn studio, а саундтрек створив Сурен Томасян.