Дослідження: що необхідно, щоб створити вірусний контент
У новому дослідженні компанія Salesforce зібрала фактори, які впливають на створення вірусного контенту. Згідно з ним, користувачі частіше діляться контентом, який викликає радість, захоплення або здивування. Результати показують, що понад 69% з 1 000 найпопулярніших статей були позитивними.
Компанія Salesforce нещодавно завершила дослідження, яке допомагає краще зрозуміти, що сприяє успіху вірусного контенту в соціальних мережах.
Експерти виявили кілька ключових аспектів, що впливають на успіх вірусного контенту:
- Радість: спокій, радість, насолода, екстаз;
- Довіра: прийняття, толерантність, захоплення;
- Страх: боязкість, тривога, паніка, жах;
- Очікування: інтерес, пильність;
- Гнів: лють, роздратування;
- Відраза: огида, неприязнь, нудьга;
- Сум: горе, смуток, меланхолія;
- Здивування: невизначеність, подив, захоплення;
Salesforce вказує, що успішний вірусний контент здатний викликати сильну емоційну реакцію в користувачів. Користувачі найчастіше взаємодіють з контентом, який розважає, дозволяє виразити себе, або викликає певні емоції в інших.
- 48% користувачів взаємодіють з контентом для розваги;
- 17% — щоб виразити себе;
- 13% — щоб викликати в інших певні емоції;
- 11% — для навчання або щоб бути корисним;
- 11% — з інших причин;
Позитивний контент переважає
Користувачі соціальних мереж зазвичай охоче діляться контентом, який викликає позитивні емоції. Це підтверджується результатами дослідження, яке охопило 1 000 найпопулярніших статей у мережі.
Згідно з даними, понад 69% цих статей були позитивними. В той час, нейтральні та негативні статті сприяли меншій кількості поширень.
Це дослідження допомагає зрозуміти, на що звертати увагу, коли є задача створити вірусний контент. Тож результати можуть бути актуальними як для маркетологів, так і для редакторів, SMM й блогерів.
Джерело: Salesforce