Дослідження: що необхідно, щоб створити вірусний контент

Дослідження: що необхідно, щоб створити вірусний контент

У новому дослідженні компанія Salesforce зібрала фактори, які впливають на створення вірусного контенту. Згідно з ним, користувачі частіше діляться контентом, який викликає радість, захоплення або здивування. Результати показують, що понад 69% з 1 000 найпопулярніших статей були позитивними.

Компанія Salesforce нещодавно завершила дослідження, яке допомагає краще зрозуміти, що сприяє успіху вірусного контенту в соціальних мережах. 

Вірусний контент — це публікації, яка швидко розповсюджується в інтернеті, отримуючи велику кількість переглядів, поширень і взаємодій. Це можуть бути відео, статті, зображення чи інші формати контенту, що захоплюють увагу користувачів і спонукають ділитися ним з іншими.

Експерти виявили кілька ключових аспектів, що впливають на успіх вірусного контенту:

  • Радість: спокій, радість, насолода, екстаз;
  • Довіра: прийняття, толерантність, захоплення;
  • Страх: боязкість, тривога, паніка, жах;
  • Очікування: інтерес, пильність;
  • Гнів: лють, роздратування;
  • Відраза: огида, неприязнь, нудьга;
  • Сум: горе, смуток, меланхолія;
  • Здивування: невизначеність, подив, захоплення;
Фото: що необхідно, щоб створити вірусний контент

Salesforce вказує, що успішний вірусний контент здатний викликати сильну емоційну реакцію в користувачів. Користувачі найчастіше взаємодіють з контентом, який розважає, дозволяє виразити себе, або викликає певні емоції в інших.

  • 48% користувачів взаємодіють з контентом для розваги;
  • 17% — щоб виразити себе;
  • 13% — щоб викликати в інших певні емоції;
  • 11% — для навчання або щоб бути корисним;
  • 11% — з інших причин;
Фото: що необхідно, щоб створити вірусний контент

Позитивний контент переважає

Користувачі соціальних мереж зазвичай охоче діляться контентом, який викликає позитивні емоції. Це підтверджується результатами дослідження, яке охопило 1 000 найпопулярніших статей у мережі. 

Згідно з даними, понад 69% цих статей були позитивними. В той час, нейтральні та негативні статті сприяли меншій кількості поширень.

Фото: що необхідно, щоб створити вірусний контент

Це дослідження допомагає зрозуміти, на що звертати увагу, коли є задача створити вірусний контент. Тож результати можуть бути актуальними як для маркетологів, так і для редакторів, SMM й блогерів.

Джерело: Salesforce

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого