До компанії Disney позиваються через трагічний випадок у ресторані

До компанії Disney позиваються через трагічний випадок у ресторані

У жовтні 2023 року сталася трагедія, яка призвела до смерті 42-річної лікарки Канокпорн Танґсуан. Вона з чоловіком вечеряла в ресторані, розташованому в Disney Springs, де, через недбалість персоналу, жінка отримала страву з алергенами.

Танґсуан мала важку алергію на молочні продукти та горіхи. Вона кілька разів повідомляла офіціантові про свої алергії та отримала підтвердження, що в її стравах алергенів не буде. Замовивши, Танґсуан ще раз перепитала, чи не містить їжа алергенів.

Після вечері, жінка почала відчувати симптоми гострої алергічної реакції. Попри те, що вона самостійно використала епі-ручку, їй стало гірше. Швидка допомога доставила її до лікарні, де вона невдовзі померла. Аутопсія підтвердила, що смерть настала внаслідок анафілаксії, спричиненої вживанням алергенів, які, як виявилося, містилися в замовлених стравах.

Після цього інциденту, у лютому 2024 року, її чоловік Джеффрі Пікколо подав позов до суду, вимагаючи компенсації понад $50 000, звинувачуючи Disney і ресторан у недбалості. Спочатку Disney намагалася перенести справу до арбітражу.

Арбітраж — це процес вирішення спору поза судом, де справу розглядає незалежний арбітр.

Компанія аргументувала свою позицію тим, що Пікколо підписав умови підписки на Disney Plus, які містили пункт про арбітраж. Цей пункт вимагав вирішення всіх можливих суперечок з компанією саме в арбітражному порядку.

Проте, через поширення справи у соцмережах та критику у ЗМІ, компанія відмовилася від цього наміру і погодилася розглядати справу в суді.

@cbsnews

The husband of a Dr. Amy Tangsuan, who died after eating in Disney World, cannot sue Disney – because he once signed up for Disney+. Jeffery Piccolo signed up for the streaming service years ago, but there’s a fine print in the agreement, which requires users to arbitrate all disputes with the company. Meaning he can’t sue Disney. Here’s more about the case.

♬ original sound – cbsnews

Адвокат Пікколо, Браян Денні, зазначив, що однією з головних цілей цього позову є запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Цей випадок підкреслює необхідність забезпечення надійних заходів безпеки для клієнтів із харчовими алергіями у ресторанах.

А справа є важливим нагадуванням для всіх закладів громадського харчування про відповідальність за безпеку клієнтів та про можливі наслідки нехтування цією відповідальністю.

Також вона нагадує про те, що потрібно уважно й вдумливо читати умови підписок, аби не потрапити до серії «Чорно дзеркала» в реальному житті.

Джерело: The Verge

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого