Disney+ відтворив будинок із фільму «Сам удома» у Лондоні

Disney+ на один день у Лондоні відтворив будинок МакКалістерів із культового фільму «Сам удома». Відвідувачі могли побачити детальну реконструкцію кімнат, — коридору, вітальні та спальні Кевіна.
Приміщення оформлені у стилі 90-х із ретро-меблями та святковим декором, що дозволило зануритися в атмосферу фільму. Організатори також створили інтерактивну програму: гості мали змогу відчути себе у ролі Кевіна, використовуючи реквізит із фільму та ігрові пастки. На локації працювали професійні фотографи, щоб зробити відвідувачам фото.

Подія була безкоштовною, за декілька хвилин після старту бронювань вже був sold out. Disney+ натякнув на можливість повторення акції в майбутньому та закликав стежити за оновленнями на сайті.

Ця ініціатива є частиною маркетингової кампанії Disney+, щоб просувати серію комедій «Сам удома», доступну на платформі. Також така акція занурила в атмосферу свята та ностальгії.
Це приклад успішного використання ностальгії як емоційного інструменту в маркетингу, здатного зміцнити зв’язок з аудиторією та збільшити лояльність.
Джерело: Creapills