Валентин 2024. Закохані у рекламу: креативи, які завоювали наші серця

Валентин 2024. Закохані у рекламу: креативи, які завоювали наші серця Любіть його чи ненавидьте, але від Дня святого Валентина нікуди не дітися. Для брендів, це один з найприбутковіших днів року! День святого Валентина — ідеальний спосіб збільшити доходи і залучити покупців.

Ми зібрали українські та закордонні рекламні кампанії до Дня закоханих, щоб надихнути вас!

АЛЛО

У цьому році АЛЛО потішила кампанією під назвою «ЗакохАЛЛО? Накицяй знижку». Головний герой ролика — чарівне кошенятко, створене штучним інтелектом.

Як зазначив Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО, при формуванні основного іміджу цієї кампанії, команда використовувала Midjourney, що базується на штучному інтелекті. Відеофрагменти були згенеровані за допомогою технології Gen-2 від Runway, яка створює відео на основі текстової інформації. Креатори тестують цей інструмент та вперше використали його для створення відеороликів.

Maybelline

Косметична марка Maybelline у колаборації з українською блогеркою chernetskav створили відео про любов до себе.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений lera chernetska. (@chernetskav)

Фокстрот

Мережа магазинів техніки Фокстрот вірить у love з першого погляду. До Дня закоханих компанія створила відео з улюбленим бренд-персонажем лисичкою Фоксі.

Pandora

Бренд Pandora впевнений, що кохання — це не лише один день у календарі. На цій ідеї побудована рекламна кампанія — BE LOVE. Випромінюйте її. Створюйте її. Приймайте її. Очікуйте її. Будьте любов’ю.

Tiffany & Co

Виробник ювелірних виробів Tiffany & Co створили розкішний ролик. У компанії запевняють, що протягом останніх 187 років одна річ залишається вірною: любов — це нитка, яка об’єднує нас, і її варто святкувати у День святого Валентина та щодня.

Teleflora

Teleflora — американська компанія, що займається доставкою квітів з 1934 року пропонує до Дня святого Валентина серію відео «Вірю у кохання» з історіями реальних людей. Кохання може збивати з пантелику і в нього просто важко повірити, але правильний партнер може змінити вашу точку зору.

Victoria’s Secret

Поговоримо про кохання? Бренд Victoria’s Secret запрошує поглибитись в атмосферу кохання та розкоші з останньою колекцією. Пориньте у святкову подорож до Дня Святого Валентина.

Content Marketing Specialist із пристрастю до створення відмінного контенту, що не лише захоплює, але й досягає бізнес-цілей. Створюю та впроваджую ефективні стратегії контенту для залучення цільової аудиторії. Допомагаю у реалізації планів у напрямах: блог, PR, SMM і retention. Закінчила курси з SEO-просування, email-маркетингу, SMM, журналістики. Вважаю своєю метою не лише розвивати бренд через контент, але й надихати та залучати цільову аудиторію. Завжди в пошуку нових можливостей для розвитку та вдосконалення.
Більше цікавого