Cox Media Group може прослуховувати смартфони для таргетингу реклами – Meta заперечує співпрацю
Витік документів отриманих 404 Media підтверджує, що Cox Media Group (CMG) використовує програму під назвою Active Listening, яка за допомогою штучного інтелекту слухає розмови користувачів через мікрофони смартфонів.
Зібрані голосові дані дозволяють таргетувати рекламу на основі реальних розмов користувачів.
У презентації для потенційних клієнтів CMG вказала Facebook, Google та Amazon серед своїх партнерів, що викликає питання щодо етичності таких методів. Після того, як 404 Media звернулися до Google, компанія виключила CMG зі своєї партнерської програми.
Meta також офіційно заявила, що не використовує мікрофони для рекламних цілей, і закликала CMG пояснити цю помилку. Amazon заперечила будь-яку співпрацю з CMG у рамках цієї програми.
Це вже третій випадок за рік, коли CMG опинилася в центрі скандалу через свою програму прослуховування. Компанія стверджує, що програма дозволяє створювати рекламні списки для людей, готових до покупок, і пропонує цю послугу за $100 на день для таргетингу в радіусі 16 км.
Джерело: Futurism