Meta не буде застосовувати Community Notes до платних оголошень

Meta не буде застосовувати Community Notes до платних оголошень

Meta Platforms повідомила, що її нова система фактчекінгу Community Notes не охоплюватиме платні оголошення. Водночас функція буде застосовуватися до органічного контенту, включаючи спонсоровані дописи інфлюенсерів, які не були просунуті через рекламні інструменти Meta.

На відміну від аналогічної системи, яка працює на платформі X (Twitter) і охоплює як органічні, так і платні пости, Meta обмежила вплив Community Notes лише органічними публікаціями. Проте деталі щодо того, як саме функція впливатиме на органічні дописи брендів та інфлюенсерів, залишаються незрозумілими.

Meta планує поступове впровадження Community Notes у США протягом найближчих місяців і обіцяє вдосконалювати систему протягом року. Таке рішення прийняте після заяви Марка Цукерберга про заміну традиційної перевірки фактів на краудсорсингову модель.

За словами експертів із соціальних мереж, інтеграція Community Notes може змінити рекламні стратегії брендів. Органічні спонсоровані публікації, які складають 25–50% маркетингових кампаній на платформах Meta та TikTok, ризикують стати менш популярними через страх негативних анотацій. Це може призвести до зменшення кількості такого контенту на сторінках інфлюенсерів.

У третьому кварталі 2024 року Meta отримала 96% свого доходу від реклами, тому компанія змушена враховувати і потреби маркетологів при введенні нових функцій. Успіх Community Notes залежатиме від її сприйняття серед користувачів і брендів, а також від того, чи зможе компанія забезпечити прозорість і справедливість у модерації контенту.

Джерело: Reuters

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого