Coca-Cola запустили музичний проєкт CokeSoundZ на основі штучного інтелекту
Coca-Cola анонсувала музичний інструмент та застосунок на смартфон CokeSoundZ для створення музики, на основі штучного інтелекту.У рамках співпраці Coca-Cola з Microsoft та OpenAI, про яку стало відомо цього вівторка, бренд солодких напоїв випустив музичний інструмент та застосунок CokeSoundZ, які можуть створювати музику.
Інструмент для створення музики випустили у формі пляшки Coca-Cola. Він має динаміки та сенсорні кнопки, які дозволяють керувати створенням музики. Інструмент поки недоступний для покупки, а на сайті Coca-Cola не зазначено термінів його виходу та ціни.
Програма для створення музики Coke SoundZ вже доступна для завантаження в AppStore. Її можна встановити на iPhone та iPad, ймовірно, скоро зʼявиться версія і для Android.
За допомогою програми, як зазначає Coca-Cola, можна створити власні музичні композиції зі звуків, які видає пляшка Coca-Cola. У застосунку є інструменти штучного інтелекту, які допомагають комбінувати звуки, підлаштовувати їх під записані мелодії.
Уся створена музика у застосунку Coke SoundZ належатиме Coca-Cola. Автори зможуть використовувати її тільки для некомерційних цілей. Авторам необхідно отримати дозвіл компанії, щоб монетизувати свої твори. Це зазначено у правилах використання програми.
Coca-Cola один з перших світових брендів, які почали використовувати можливості штучного інтелекту. Цього тижня вони узгодили пʼятирічний план співпраці з Microsoft та OpenAI, інвестувавши 1,1 мільярда доларів США у Microsoft Cloud та його генеративні можливості ШІ.
Також партнерство включає попереднє використання Coca-Cola Microsoft Azure OpenAI Service для переосмислення кількох сфер бізнесу, зокрема маркетингу.
Джерело: MarketingDive