Coca-Cola запустили музичний проєкт CokeSoundZ на основі штучного інтелекту

Coca-Cola запустили музичний проєкт CokeSoundZ на основі штучного інтелекту Coca-Cola анонсувала музичний інструмент та застосунок на смартфон CokeSoundZ для створення музики, на основі штучного інтелекту.

У рамках співпраці Coca-Cola з Microsoft та OpenAI, про яку стало відомо цього вівторка, бренд солодких напоїв випустив музичний інструмент та застосунок CokeSoundZ, які можуть створювати музику.

Інструмент для створення музики випустили у формі пляшки Coca-Cola. Він має динаміки та сенсорні кнопки, які дозволяють керувати створенням музики. Інструмент поки недоступний для покупки, а на сайті Coca-Cola не зазначено термінів його виходу та ціни.

Coca-Cola запустили музичний проєкт CokeSoundZ на основі штучного інтелекту

Програма для створення музики Coke SoundZ вже доступна для завантаження в AppStore. Її можна встановити на iPhone та iPad, ймовірно, скоро зʼявиться версія і для Android.

Coca-Cola запустили музичний проєкт CokeSoundZ на основі штучного інтелекту

За допомогою програми, як зазначає Coca-Cola, можна створити власні музичні композиції зі звуків, які видає пляшка Coca-Cola. У застосунку є інструменти штучного інтелекту, які допомагають комбінувати звуки, підлаштовувати їх під записані мелодії.

Уся створена музика у застосунку Coke SoundZ належатиме Coca-Cola. Автори зможуть використовувати її тільки для некомерційних цілей. Авторам необхідно отримати дозвіл компанії, щоб монетизувати свої твори. Це зазначено у правилах використання програми.

Coca-Cola один з перших світових брендів, які почали використовувати можливості штучного інтелекту. Цього тижня вони узгодили пʼятирічний план співпраці з Microsoft та OpenAI, інвестувавши 1,1 мільярда доларів США у Microsoft Cloud та його генеративні можливості ШІ.

Також партнерство включає попереднє використання Coca-Cola Microsoft Azure OpenAI Service для переосмислення кількох сфер бізнесу, зокрема маркетингу.

Джерело: MarketingDive

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого