Coca-Cola використала ШІ для оновлення різдвяної реклами Holidays Are Coming
Coca-Cola оновила відому різдвяну рекламу Holidays Are Coming 1995 року, використавши штучний інтелект. Кампанія, яка мала на меті привернути увагу сучасної аудиторії, викликала суперечки через сміливі зміни у класичному ролику.
Також, у рекламі не було Діда Мороза, який завжди був символом бренду. У компанії не уточнили, чи це було свідомим рішенням, чи обмеженням через штучний інтелект, який використовували.
Директор з маркетингу Coca-Cola у Європі Хав’єр Меза зазначив, що використовувати штучний інтелект не планували спочатку, але технологія допомогла скоротити витрати та пришвидшити виробництво. Цільовою аудиторією оновленої реклами стали молоді споживачі, які цікавляться сучасними технологіями та екологічними ініціативами, зокрема Coca-Cola Zero.
Після презентації реклама викликала неоднозначну реакцію. Аудиторія, яка була залучена до тестування, позитивно сприйняла зміни, але при оприлюдненні ролик отримав критику. Глядачі назвали його «штучним», «позбавленим душі», а також звернули увагу на надмірну перенасиченість деталями. Багато хто висловив побоювання, що використання ШІ у створенні реклами може витіснити людську креативність і знизити емоційний зв’язок із брендом.
Ця ситуація викликала ширші дискусії про доцільність застосування ШІ у створенні ностальгійного контенту. Coca-Cola, яка свого часу популяризувала сучасний образ Діда Мороза, може втратити емоційний зв’язок зі своєю постійною аудиторією.
Для порівняння додаємо оригінал святкового ролика Coca-Cola 1995 року.
На думку аналітиків, Coca-Cola повинна врахувати цей досвід, щоб створювати майбутні кампанії з урахуванням не лише економічної доцільності, а й емоційних потреб аудиторії.
Джерело: Creapills