ChatGPT тепер використовуватиме контент The New Yorker, Vogue та Wired
Condé Nast, компанія-власник The New Yorker, Vogue та Wired, уклала угоду з OpenAI. Тепер контент цих видань буде з’являтись у відповідях ChatGPT та в новій пошуковій системі на базі штучного інтелекту, яку розробляє OpenAI.
Генеральний директор Condé Nast Роджер Лінч зазначив, що ця угода допоможе компенсувати втрати, які медіа зазнають через вплив технологій. Він підкреслив, що такі партнерства є важливими для збереження та розвитку якісної журналістики.
З Open AI вже співпрацюють великі видавці, серед них — News Corp, Vox, The Atlantic і TIME. Проте, не всі підтримують таку позицію. Наприклад, The New York Times подала до суду на OpenAI за використання своїх статей у ChatGPT.
Роджер Лінч стверджує, що медіакомпанії можуть опинитися в скрутному становищі через затягнуті судові процеси з ШІ-компаніями. Він закликав владу діяти швидше та забезпечити, щоб видавці отримували компенсацію за використання їхніх матеріалів штучним інтелектом.
Джерело: Engadget