Canva підвищує ціни для користувачів Teams на 300% через використання ШІ-інструментів
Платформа Canva оголосила про різке підвищення цін на підписку для користувачів Canva Teams. Основною причиною такого кроку компанія називає розвиток ШІ-інструментів, як-от Magic Studio та Magic Expand.
У США деякі користувачі, які мали старі тарифні плани, помітили збільшення вартості підписки на п’ятьох людей з $119.99 до $500 на рік. Протягом 12 місяців компанія надасть знижку 40%, що знизить вартість до $300.
Ці зміни не стосуються інших підписок Canva: Pro та Enterprise.
Представниця Canva Луїза Грін стверджує, що компанія робить це для того, щоб відобразити сучасну вартість та цінність їхнього продукту.
«Наш набір інструментів суттєво виріс за останні роки завдяки запуску нових сервісів, таких як Visual Suite та Magic Studio», — Луїза Грін, представниця компанії Canva.
Попри пояснення, користувачі негативно сприйняли нові ціни, особливо через те, що Canva повідомила про зміни без публічних оголошень, а лише через електронну пошту. Це суперечить попередній політиці компанії, яка раніше публічно інформувала про зміни.
Допис від @jennaspaigeПереглянути в Threads
Таке підвищення тарифів Canva збігається з планами компанії вийти на біржу у 2026 році. Також, вона нещодавно придбала британську компанію Serif, розробника графічного ПЗ Affinity, за $380 млн та генеративну ШІ-компанію Leonardo у серпні 2024 року.
Джерело: The Verge