«Американський» контейнер для пігулок і нетипова айдентика: брендинг від banda для нейропротектора з екстракту мухомора
Креативна агенція banda розробила брендинг для продукту biotech-компанії Mindful Horizons — нейропротектора Muscimol One®.
Представники banda поділилися креативними рішеннями та інсайтами щодо відмінності брендингу у США та Україні з читачами Медіа Inweb.
Біотехнологічне виробництво Mindful Horizons зосереджене на розробці безпечних продуктів з мусцимолом. Ця речовина є структурним аналогом гамма-аміномасляної кислоти та отримується з природної сировини — гриба Amanita Muscaria. Такі продукти зменшують рівень тривожності, людина стає більш сфокусованою, поліпшується якість сну.
«Коли наша науково-виробнича команда наблизилась до бажаного результату, брендинг для фінального продукту, на мій погляд, здатна була створити єдина агенція, професійна та прогресивна, — banda. Ми прагнули започаткувати одразу глобальний бренд для США; про те, що для України брендинг відрізнятиметься, на старті й гадки не мали», — пригадує Вадим Хоменко, співзасновник та СЕО компанії Mindful Horizons.
Втім креативники агенції наголошують на певних викликах під час процесу створення нового бренду. Серед них — уникнути порівняння з мікродозингом, а також подолати можливі упередження та скептицизм щодо діючої речовини продукту, мусцимолу, отриманого з червоного мухомора (грибу, який часто ототожнюють з отрутою).
Окрім цього, задачею було знайти золоту середину в комунікаціях: не уособлювати продукт з фармацевтичним ринком, але водночас не перетворити його на «чудодійний засіб від мольфара».
Muscimol One® є природною альтернативою лікарським засобам, які поліпшують ментальне здоров’я. Саме діюча речовина «мусцимол» у складі червоного мухомора активує процес вивільнення гамма-аміномасляної кислоти, яка є найважливішим гальмівним нейромедіатором нервової системи людини й запускає природні гальмівні процеси у мозку.
Потенційними споживачами такого продукту в Україні креативники вбачають кожного українця, який продовжує працювати попри внутрішні тривоги та зовнішні фактори.
«Ми щиро віримо, що цей продукт додасть таким суперлюдям сил та наснаги рухатись вперед. Головним табу був образ «чарівної пігулки» від усіх негараздів. Ми вирішили відчути на собі ефект від продукту, для якого розробляємо брендинг.
Багато хто з креативної команди розпочав курс мусцимолу на старті проєкту: ми ділилися з виробником власними спостереженнями, багато інсайтів лягли в створений брендинг. Наступним кроком було окреслити болі українців, щоб зрозуміти, як ефективно комунікувати властивості мусцимолу.
Під час інтерв’ю з потенційними споживачами виявили, що люди шукають різні рішення однієї проблеми — тривожний стан, тривожне заціпеніння, коли життя наче поставлено на паузу — реальний ворог ментального здоров’я українців», — згадують учасники креативної групи.
Так з’явився головний меседж кампанії: «Прибирає тривожність, повертає дієвість».
Наступною задачею було обрати айдентику, яка б істотно відрізняла продукт з-поміж інших. Пакування, типографіка, палітра кольорів, обрані для бренду Muscimol One® в Україні, візуально чимось нагадують лікарські засоби з голлівудських фільмів.
Агенція тестувала різні варіанти з цільовою аудиторією, але саме такий стиль здобув прихильність респондентів.
Цікаво, що брендинг для Північної Америки кардинально відрізняється через відсутність упередженого ставлення аудиторії до грибів: контейнер випуклий і схожий на мухомор.
Дескриптор тлумачить, що це Forest grown Amanita mushroom — американці шукають природну альтернативу антидепресантам та стимуляторам.
Відрізняється також і стейтмент бренду. Для Північної Америки обрали назву Present Perfect, адресовану передусім американським мамам, депресія та вигорання серед яких — розповсюджене явище.
Так в агенції народилась візія продукту в США: ефект як від медитації, але майже миттєвий, без зусиль. Комунікація побудована навколо меседжу «Meditation in a pill», що вельми доречно, адже в Штатах всі люблять отримувати все «тут і зараз», «натиснувши кнопку».
«Під час роботи над брендом я звернув увагу на категорію так званих functional mushrooms — лабораторних грибів, які покращують роботу мозку та допомагають боротися з ADHD та тримати фокус (принаймні, на цих властивостях наголошує їх маркетинг).
Виявилось, що зараз в США справжній «грибний бум»: майже в кожному супермаркеті точно продається какао або чай з грибами, не кажучи вже про капсули. Тому створення двох брендів стало для нас цікавим, нетривіальним та трішки магічним процесом. Спочатку Present Perfect в Америці, з оригінальним пакуванням, схожим на мухоморчик, та основними меседжами про The most potent European mushroom, forest grown «wild caught» Amanita — на відміну від всіх лабораторних функціональних грибів.
Ми пообіцяли американцям, які реально втомилися від «хімії», чистий природний ефект від «медитації тут і зараз». Бренд для українського ринку назвали Muscimol One®, з помаранчевим контейнером, «як у Доктора Хауса». У дієвості продукту я переконався першим, потім порекомендував спробувати команді, а далі — друзям.Я впевнений, що цей продукт допоможе багатьом людям, особливо в Україні, де рівень стресу значно перевищує норму, тому наша агенція й долучилась до створення бренду», — коментує Ярослав Сердюк, співзасновник та креативний директор banda agency.
- Banda — найефективніша незалежна креативна агенція світу за рейтингом 2020 Effie Index Global.
- Mindful Horizons — українська biotech-компанія, яка з 2022 р. досліджує та розробляє дієві та безпечні продукти із вмістом мусцимолу, структурного аналогу гамма-аміномасляної кислоти, що екстрагується з натуральної сировини, грибу Amanita Muscaria.