Бренд CASETiFY розширює асортимент новою лінійкою валіз для подорожей
CASETiFY вже понад 10 років спеціалізується на захисних аксесуарах для техніки, компанія продає понад 20 мільйонів чохлів для телефонів по всьому світу і має прогнозований прибуток понад $300 млн у 2024 році.
Нещодавно представники бренду оголосили про запуск нової категорії продуктів — лінійки дорожніх валіз CASETiFY Travel. Цей крок став розширенням стратегії компанії, яка тепер виходить за межі сегмента аксесуарів для ґаджетів.
Перший продукт із нової серії — кастомізована валіза Bounce 21-inch Carry On Roller, доступна для продажу з 15 листопада. CASETiFY позиціонує нову лінійку як поєднання міцності, інновацій та можливості персоналізації, характерних для всіх продуктів компанії.
CASETiFY відомий на ринку своїм підходом до захисту та кастомізації. Валізи не стали виключенням — валізи виготовлятимуться на замовлення, з можливістю вибору для декорації з 11 авторських шрифтів та шести кольорів. Вартість однієї валізи стартує від $400.
Запуск лінійки багажу, як зазначив CEO компанії, є «логічним кроком», що дозволяє адаптувати перевірені рішення у сфері захисту до нового контексту — подорожей.
Крім валізи, нова лінійка включає органайзери для техніки та одягу, розраховані на мандрівників.
Джерело: HypeBeast