Bing тестує нову генеративну видачу

Microsoft тестує новий вид генеративної видачі Bing, на основі штучного інтелекту. У ньому поєднають результати пошуку з можливостями ШІ-моделей (LLM і SLM). Це дозволить штучному інтелекту створювати нові сторінки результатів пошуку.
Компанія пояснює, що ШІ розумітиме пошуковий запит, проаналізувавши мільйони джерел інформації. Потім модель підбиратиме контент і створюватиме новий формат результатів пошуку.

Приклад пошукового запиту «Що таке spaghetti western?» показує, як ШІ генерує результати, включно з історією жанру, головними прикладами тощо. Інформацію з пошуковика легко читати й вона містить посилання на джерела.

Зараз Microsoft тестує функцію на обмеженій кількості користувачів. Після поступово розширить доступ, збираючи відгуки, продовжуючи тестувати й вдосконалювати функцію перед широким запуском.
Ці зміни можуть вплинути на ваш трафік з Bing Search. Тому SEO-спеціалістам рекомендується регулярно перевіряти Bing Webmaster Tools, щоб бачити, як ці нововведення впливають на показник клікабельності сайту.
Джерело: Serch Engine Land