Дослідження: багатоканальний маркетинг у 2024 році залишається викликом для маркетологів
Багатоканальний маркетинг залишається основним інструментом для досягнення успіху маркетингових кампаній, але виклики у визначенні найкращих практик залишаються. Згідно зі звітом Ascend2, створення ефективної стратегії є головною проблемою для 53% маркетологів.
Опитування 365 спеціалістів у США, проведене у травні цього року, показало, що 30% маркетологів вважають багатоканальний маркетинг дуже успішним, порівняно з 17% минулого року. І тільки 5% вважають його неефективним.
Основним показником ефективності кампанії є якість даних. Це зазначили 52% опитаних. Інші важливі аспекти включають точність вимірювання ефективності (50%) та автоматизацію маркетингу (37%).
Водночас роль email-маркетингу зменшилася до 36% у 2024 році, порівняно з 45% у попередньому році.
Перспективи розвитку багатоканального маркетингу включають використання ШІ, що 70% маркетологів вважають найважливішою технологією для багатоканального маркетингу у найближчі два-три роки. Чатботи та розмовний маркетинг займають друге місце з 45%.
Тодд Лебо, генеральний директор Ascend2, підкреслює важливість якості даних та ролі ШІ у створенні персоналізованих маркетингових стратегій.
Джерело: Marketing Dive