Дослідження: багатоканальний маркетинг у 2024 році залишається викликом для маркетологів

Дослідження: багатоканальний маркетинг у 2024 році залишається викликом для маркетологів

Багатоканальний маркетинг залишається основним інструментом для досягнення успіху маркетингових кампаній, але виклики у визначенні найкращих практик залишаються. Згідно зі звітом Ascend2, створення ефективної стратегії є головною проблемою для 53% маркетологів.

Опитування 365 спеціалістів у США, проведене у травні цього року, показало, що 30% маркетологів вважають багатоканальний маркетинг дуже успішним, порівняно з 17% минулого року. І тільки 5% вважають його неефективним.

Фото: Дослідження: багатоканальний маркетинг у 2024 році залишається викликом для маркетологів

Основним показником ефективності кампанії є якість даних. Це зазначили 52% опитаних. Інші важливі аспекти включають точність вимірювання ефективності (50%) та автоматизацію маркетингу (37%).

Соціальні медіа стали центральним елементом багатоканального маркетингу, з 55% маркетологів, які називають їх одним з найвпливовіших тактик.

Водночас роль email-маркетингу зменшилася до 36% у 2024 році, порівняно з 45% у попередньому році.

Перспективи розвитку багатоканального маркетингу включають використання ШІ, що 70% маркетологів вважають найважливішою технологією для багатоканального маркетингу у найближчі два-три роки. Чатботи та розмовний маркетинг займають друге місце з 45%.

Тодд Лебо, генеральний директор Ascend2, підкреслює важливість якості даних та ролі ШІ у створенні персоналізованих маркетингових стратегій.

Маркетологам слід звернути увагу на покращення стратегій багатоканального маркетингу, а також інвестувати у якісні інструменти ШІ, щоб підвищити ефективність кампаній. Соціальні медіа залишаються потужним інструментом для взаємодії з аудиторією, тому їх оптимізація є ключовою. Ці інсайти допоможуть адаптувати свої підходи та отримати кращі результати.

Джерело: Marketing Dive

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого