Avataar запустили інструмент Velocity для генерації відео про товари за допомогою ШІ
Компанія Avataar, яка спеціалізується на технологіях ШІ, представила інструмент Velocity для генерації відео з посилань на товари. Це дасть змогу брендам знизити витрати на створення відеоконтенту та охопити ширшу аудиторію.
Velocity вже використовують HP, Victoria’s Secret, Lowe’s і Newegg. За планами Avataar, цей інструмент буде корисним для товарів, на відеоконтент про які зазвичай не виділяють бюджетів.
За словами засновника Avataar Сраванта Алуру, за допомогою Velocity бренди створюватимуть відео для всього каталогу товарів, покращуючи клієнтський досвід і стимулюючи продажі через інтерактивний відеоконтент. Автоматизація процесу також дасть змогу зосередитися на основних характеристиках товарів, підкреслюючи їхню унікальність.
Avataar інтегрували Velocity через API. Так компанії зможуть автоматично генерувати відео для оголошень. Інструмент використовує дані про товари, які зібрали завдяки 3D-рендерингу, для забезпечення точності та унікального підходу до кожного продукту.
Інвестори зазначають, що такі рішення можуть значно вплинути на електронну комерцію, але для цього важливо зберігати якість, унікальність і дотримувати ліцензійних стандартів. Avataar впевнені, що їхній інструмент допоможе брендам підвищити залученість і конверсії завдяки ефективним та якісним відеороликам.
Джерело: Tech Crunch