Artisan запустив провокаційну рекламу про переваги ШІ в роботі

Artisan запустив провокаційну рекламу про переваги ШІ в роботі

Стартап Artisan, що спеціалізується на розробці штучного інтелекту, запустив провокаційну рекламну кампанію у Сан-Франциско. Стартап розвісив білборди та сітілайти зі слоганами: «Припиніть наймати людей» і «Працівники ШІ ніколи не просять підвищення».

Фото: слоган «Припиніть наймати людей»

Рекламну кампанію очолив 23-річний засновник стартапу Artisan Джаспер Кармайкл-Джек. Її мета — привернути увагу до ролі ШІ в професійній сфері. Серед інших слоганів: «Ера працівників із ШІ вже настала», «Artisan не виходять на роботу з похміллям», «Artisan не скаржаться на баланс між роботою та особистим життям», «Artisan не хворіють». 

Фото: слоган «Artisan не скаржаться на баланс між роботою та особистим життям»
Фото: слоган «Припиніть наймати людей. Найміть Ava, ШІ-BDR»

Ця реклама антиутопічна, але ШІ — також. Ми хотіли привернути увагу, але через м’які повідомлення це не вдалося б зробити, — так Джаспер пояснив свій підхід.

Багато користувачів X (раніше Twitter) порівняли рекламу Artisan з епізодом серіалу «Чорне дзеркало», а дехто назвав її «антигуманним маніфестом». Та, попри обурення, реклама досягла своєї мети.

Artisan довів, що провокація працює як маркетинговий інструмент. Адже рекламна кампанія хоча й викликала суперечки, але привернула увагу до стартапу в дискусії про роль ШІ у сучасному світі.

Джерело: Creapills

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого