Artisan запустив провокаційну рекламу про переваги ШІ в роботі
Стартап Artisan, що спеціалізується на розробці штучного інтелекту, запустив провокаційну рекламну кампанію у Сан-Франциско. Стартап розвісив білборди та сітілайти зі слоганами: «Припиніть наймати людей» і «Працівники ШІ ніколи не просять підвищення».
Рекламну кампанію очолив 23-річний засновник стартапу Artisan Джаспер Кармайкл-Джек. Її мета — привернути увагу до ролі ШІ в професійній сфері. Серед інших слоганів: «Ера працівників із ШІ вже настала», «Artisan не виходять на роботу з похміллям», «Artisan не скаржаться на баланс між роботою та особистим життям», «Artisan не хворіють».
Ця реклама антиутопічна, але ШІ — також. Ми хотіли привернути увагу, але через м’які повідомлення це не вдалося б зробити, — так Джаспер пояснив свій підхід.
Багато користувачів X (раніше Twitter) порівняли рекламу Artisan з епізодом серіалу «Чорне дзеркало», а дехто назвав її «антигуманним маніфестом». Та, попри обурення, реклама досягла своєї мети.
Artisan довів, що провокація працює як маркетинговий інструмент. Адже рекламна кампанія хоча й викликала суперечки, але привернула увагу до стартапу в дискусії про роль ШІ у сучасному світі.
Джерело: Creapills