Apple запроваджує 30% комісію на рекламу Facebook та Instagram у всьому світі
З 1 липня Apple розширює 30% комісію на закупку реклами у Facebook та Instagram, здійснену через пристрої iOS, для рекламодавців у всьому світі.
Цей крок може суттєво вплинути на вартість та стратегії реклами у digital для бізнесу будь-якого розміру.
Спочатку комісія 30% була запроваджена для рекламодавців у США у лютому, і тепер її розширення означає значні зміни у ціноутворенні реклами у соціальних мережах на мобільних пристроях.
Комісія застосовується до закупівлі реклами через iOS застосунки, але її можна уникнути, використовуючи браузери на настільних комп’ютерах. Meta оновила свої вебплатформи, щоб запропонувати ті ж функції налаштування реклами, що й мобільні програми. Регулятори ЄС та федеральний суддя США розкритикували структуру комісій Apple.
Рекламодавцям доведеться адаптувати свої стратегії для реклами у digital, щоб уникнути комісії, переміщуючи більше активності на ПК-платформи. Meta надала вказівки щодо того, як обійти 30% комісію Apple.
Meta також називає комісію «антиконкурентною» і такою, що надає Apple несправедливу перевагу, згідно з директором з питань приватності та справедливості Meta, Педро Павоном. Apple стверджує, що має право стягувати плату за доступ до своєї платформи.
Джерело: Search Engine Land