Apple додає функцію deep links до реклами в App Store

Apple додає функцію deep links до реклами в App Store

Apple оновила свою рекламну платформу Search Ads і додала можливість використовувати глибинні посилання. Це нововведення дозволяє спрямовувати користувачів з рекламного оголошення одразу на конкретну сторінку всередині застосунку, що спрощує користувацький досвід.

Глибинні посилання (deeplink) — це універсальний ідентифікатор ресурсу (URI), який посилається на певну сторінку вебсайту, екран застосунку або магазин застосунків.

Функція працює з рекламою на вкладках Today, «Пошук» та в результатах пошуку в App Store. Також тепер можна створювати кастомні сторінки продуктів у App Store Connect з інтеграцією глибоких посилань. 

Кастомні сторінки продуктів в App Store Connect — це спеціальні версії сторінок застосунків, які налаштовуються під конкретну аудиторію або рекламну кампанію. Наприклад, на них можна показувати різні зображення, тексти чи описи, щоб зробити рекламу більш релевантною для конкретної аудиторії.

Це оновлення доступне на пристроях з iOS 18, і його основна мета — підвищити залученість користувачів та збільшити конверсії в рекламних кампаніях. Apple рекомендує розробникам адаптувати свої рекламні стратегії під цю нову функцію, оскільки використання iOS 18 зростає.

Джерело: Swipe Insight 

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого