Алгоритми Google спричинили падіння трафіку The Sun на 50%

Алгоритми Google спричинили падіння трафіку The Sun на 50%

Британський новинний сайт The Sun втратив половину своєї аудиторії наприкінці 2024 року. За даними материнської компанії News Corp, це частково пов’язано зі змінами алгоритмів пошукових платформ.

Фінансова директорка News Corp Лаванья Чандрашекар заявила, що видання зіткнулося з «труднощами через оновлення алгоритмів пошуку», вказавши на Google. SEO-експерт Гленн Гейб підтвердив різке падіння видимості сайту в пошуку, опублікувавши відповідний графік.

Вплив змін не обмежився лише Sun. Інше видання News Corp, New York Post, за цей же період втратило 27% трафіку. Це продовження тенденції останніх років, коли оновлення Google, зокрема Helpful Content Update і Core Updates, значно впливають на відвідуваність медіа.

Представник Sun у коментарі Press Gazette заявив, що компанія більше не орієнтується на загальний обсяг відвідувань.

«Після періоду значного зростання ми, як і інші, зіткнулися з нестабільністю трафіку з реферальних платформ, особливо в США. Але зараз ми більше зосереджені на глибшій залученості читачів, аніж на чистих показниках охоплення».

Основним показником ефективності для Sun тепер стала тривалість переглядів на YouTube. Це частина ширшої тенденції серед медіакомпаній, які зміщують фокус із пошукового трафіку на платформи з вищим рівнем взаємодії аудиторії.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого