Aesthetic запускає ШІ-платформу для пошуку одягу за фото у соцмережах
Aesthetic, новий стартап у модній індустрії, запустив платформу Alma, що використовує штучний інтелект для пошуку одягу, який користувачі бачать у соцмережах. Сервіс пропонує знайти та купити одяг, переглядаючи стрічки в Instagram або TikTok, не покидаючи цих платформ.
Ідея створення Alma виникла як відповідь на нестачу інноваційних рішень в ecommerce. CEO компанії зазначає, що після спроб створити шопінг-сервіс для персональних образів вирішив шукати відповіді в стрічках соцмереж.
Приклад, як працює ШІ-платформа від Aesthetic для пошуку одягу за фото у соцмережах.
Компанія також веде переговори з брендами та лейблами, які прагнуть залучити впливових осіб для монетизації їхнього стилю через сторінки в Aesthetic. Так, шанувальники зможуть придбати образи, які популяризують селебріті. Наприклад, неонові стилі Charli XCX або сріблясті наряди Бейонсе.
Компанія Aesthetic отримала підтримку від інвестиційних компаній Slow Capital і Zeal Capital Partners. Також вона має у своїй команді радників, серед яких колишній CEO Guess Віктор Герреро. Платформа фінансується через Google Cloud AI для стартапів, що допомагає ефективно розподіляти ресурси та наближатися до прибутковості.
Джерело: TechCrunch