Adobe запустить вебзастосунок для захисту авторських прав digital-художників
Компанія Adobe запустила бетаверсію вебзастосунка Content Authenticity, який дозволяє цифровим художникам підтверджувати авторство своїх робіт. Запуск запланований на перший квартал 2025 року і має на меті допомогти захистити зображення, відео та аудіофайли від зловживань штучним інтелектом.
Як працює нова технологія
Adobe застосовує поєднання невидимих водяних знаків, цифрових відбитків і захищених метаданих, щоб забезпечити безпеку контенту. Невидимі водяні знаки змінюють пікселі таким чином, що це важко помітити, а цифрові відбитки додають у файл унікальний ідентифікатор. Це дозволяє зберегти інформацію про автора навіть тоді, коли метадані видалені.
Старший директор Adobe з автентичності контенту Енді Парсонс зазначив, що така технологія забезпечує збереження облікових даних твору, де б він не знаходився — в інтернеті чи на мобільному пристрої.
Щоб просувати технологію, Adobe співпрацює з Microsoft, OpenAI, TikTok, Google, Instagram і Facebook — це допомагає розвивати автентичність контенту, хоча це не гарантує повної інтеграції на всіх платформах.
Компанія підтримує прозоре використання ШІ та розробила Firefly, який тренується лише на контенті Adobe Stock, не використовуючи чужі матеріали без згоди авторів. Adobe також співпрацює з проєктом Spawning, що дозволяє художникам додавати свої роботи до реєстру Do Not Train для захисту від використання в навчальних датасетах ШІ.
Джерело: TechCrunch