7 березня стартує курс «Рекламні ролики» для креативників

7 березня креативна директорка агенції Drama Queen Аня Гончарова запускає авторський онлайн-курс із креативу рекламних роликів у межах власного освітнього проєкту — творчої майстерні Dramgurtok.
Курс «Рекламні ролики» допоможе навчитися створювати рекламні ролики для брендів, використовуючи ефективні алгоритми, а не лише натхнення. Учасники дізнаються, як знаходити інсайти, будувати потужні історії в короткому форматі та працювати на всіх етапах створення відео: від брифу до постпродакшену.


Кому буде корисно:
- копірайтерам, режисерам, сценаристам;
- креативним продюсерам та артдиректорам;
- відеографам і контент-креаторам.
Що ви отримаєте на курсі:
- чітку методологію створення рекламних роликів;
- практичні інструменти для роботи з відео;
- аналіз найкращих кейсів українського та міжнародного ринків.
Окрема лекція буде присвячена бренд-маніфестам, адже лекторка відома створенням найпомітніших роликів у цьому жанрі на українському рекламному ринку. Серед її робіт: «Ось про що моя вишиванка» та «Своя сорочка» для Etnodim, «Краса врятує» для Cher17, а також кампанії для United24, EVA, Планета Кіно, Roshen, Kasta, Uklon, BetterMe та інших брендів.
«Немає нічого цікавішого в рекламі, ніж ролики. І немає нічого складнішого. Ми разом поєднаємо маркетинг і кінематограф, щоб створювати креативні та ефективні відео», — зазначає Аня Гончарова.
Дізнатися більше про курс можна за посиланням https://courses.dramaqueen.com.ua/.