7 березня стартує курс «Рекламні ролики» для креативників

7 березня стартує курс «Рекламні ролики» для креативників

7 березня креативна директорка агенції Drama Queen Аня Гончарова запускає авторський онлайн-курс із креативу рекламних роликів у межах власного освітнього проєкту — творчої майстерні Dramgurtok.

Dramgurtok — це освітня майстерня для креативників, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів. Проєкт стартував у січні 2025 року з курсу «Креативний копірайтинг».

Курс «Рекламні ролики» допоможе навчитися створювати рекламні ролики для брендів, використовуючи ефективні алгоритми, а не лише натхнення. Учасники дізнаються, як знаходити інсайти, будувати потужні історії в короткому форматі та працювати на всіх етапах створення відео: від брифу до постпродакшену.

Кому буде корисно:

  • копірайтерам, режисерам, сценаристам;
  • креативним продюсерам та артдиректорам;
  • відеографам і контент-креаторам.

Що ви отримаєте на курсі:

  • чітку методологію створення рекламних роликів;
  • практичні інструменти для роботи з відео;
  • аналіз найкращих кейсів українського та міжнародного ринків.
Найкращі студенти отримають запрошення стажуватися та стати частиною команди Drama Queen.

Окрема лекція буде присвячена бренд-маніфестам, адже лекторка відома створенням найпомітніших роликів у цьому жанрі на українському рекламному ринку. Серед її робіт: «Ось про що моя вишиванка» та «Своя сорочка» для Etnodim, «Краса врятує» для Cher17, а також кампанії для United24, EVA, Планета Кіно, Roshen, Kasta, Uklon, BetterMe та інших брендів.

«Немає нічого цікавішого в рекламі, ніж ролики. І немає нічого складнішого. Ми разом поєднаємо маркетинг і кінематограф, щоб створювати креативні та ефективні відео», — зазначає Аня Гончарова.

Дізнатися більше про курс можна за посиланням https://courses.dramaqueen.com.ua/.

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого