Дослідження: 63% користувачів шкодують про покупки у соціальних мережах

У червні 2024 року американська фінансова компанія WalletHub провела онлайн опитування на тему покупок у соцмережах серед 200 респондентів. Результати показали, що користувачі часто роблять імпульсивні покупки та навіть зіштовхуються зі шахрайством.
74% респондентів зізнались, що хоча б раз придбали товар, який їм не був потрібен. 67% вважають, що покупки у соцмережах сприяють витратам, які перевищують їхні фінансові можливості, а 63% користувачів шкодують про такі придбання.
Учасники опитування також оцінювали свої покупки. Лише 20% назвали їх чудовими, а 40% — відповідними до очікувань. Водночас 22% опитуваних зазначили, що покупка була даремною, а 18% стали жертвами шахрайства.

Ці дані підкреслюють, що користувачам слід обережно підходити до покупок у соціальних мережах. Важливо критично оцінювати рекламні пропозиції, щоб уникнути імпульсивних витрат та розчарувань.
Джерело: TechCrunch