Google додали 6 нових ШІ-функцій для Performance Max
Компанія Google представила оновлення для Performance Max. Воно складається з 6 нових ШІ-функцій, спрямованих на підвищення ефективності та ROI рекламних кампаній Performance Max.Що нового у Performance Max:
- Режим «Цінність клієнта», який наразі перебуває в стадії бета-версії, призначений для цілей конверсії покупок. Він необхідний для ефективного залучення цінніших клієнтів. Крім того, платформа тепер підтримує нові цілі залучення клієнтів для рекламодавців Search Ads 360.
- Функція бета-версії — мета утримання клієнтів. Допоможе рекламодавцям відновити зв’язок з втраченими клієнтами, щоб підвищити їхню лояльність.
- Детальні демографічні дані, доступні через інсайти аудиторії. Вони включають більш детальну інформацію про вік і стать. Ці дані допоможуть зрозуміти менші демографічні сегменти та адаптувати свою рекламу, щоб вона ефективніше резонувала з конкретними групами.
- Функція Budget Pacing необхідна для відстеження та прогнозування витрат й конверсії у реальному часі. Допоможе запланувати бюджети, щоб максимізувати ефективність кампанії.
- Посилений контроль над переглядом оголошень. У Performance Max тепер є можливість виключити певні IP-адреси, наприклад, власної компанії, щоб запобігти зайвим витратам на нерелевантні взаємодії з рекламою.
- Розширення кінцевої URL-адреси. Функція дозволяє рекламодавцям тестувати ефективність різних цільових сторінок у своїх кампаніях. У ній ви можете розділити трафік між початковим налаштуванням і новою, потенційно більш релевантною цільовою сторінкою, що дозволяє проводити пряме порівняння. Перші тестувальники цієї функції повідомили про середнє збільшення конверсії на понад 9% при порівнянних витратах.
Щоб випробувати нові функції Google, необхідно зв’язатися їхньою командою по роботі з клієнтами. Вони нададуть додаткову інформацію про те, як взяти участь і використовувати ці нові можливості для підвищення рентабельності інвестицій в рекламу.
Джерело: Search Engine Land