Брендові запити складають 44% пошукової активності в Google — дослідження SparkToro і Datos

Брендові запити складають 44% пошукової активності в Google — дослідження SparkToro і Datos

SparkToro у співпраці з компанією Datos представили масштабне дослідження, в якому проаналізували 332 мільйони пошукових запитів в Google за 21 місяць — з січня 2023 до вересня 2024 року. Для читачів Медіа Inweb адаптували основні результати дослідження.

Методологія дослідження

Дані зібрано на основі запитів 130 тисяч користувачів у США, які здійснювали пошук на мобільних і десктопних пристроях. У фокусі дослідження — запити, які повторювалися понад 100 разів за період спостережень. 

Розповідаємо детальніше про результати дослідження:

Інтенції пошуку

Дослідження показує, що найбільшу частку складають інформаційні запити (наприклад, пошук інформації чи відповідей на запитання) — 51,7%. 

Далі, навігаційні запити (перехід на конкретні вебсайти) складають 33,1%. Комерційні запити (пошук товарів чи послуг) — 14,5%. Транзакційні запити (завершення покупки чи підписка) склали найменшу кількість — лише 0,69%.

Фото: результати дослідження

Брендові та загальні запити

Дослідження показало, що 44% пошукових запитів у Google стосуються конкретних брендів. 56% запитів є загальними, без згадки брендів.

Найпопулярніша категорія в пошуку

Найпопулярнішою категорією в пошуку є розважальні теми — вона викликає найбільший інтерес користувачів. Категорія «Мистецтво та розваги» (кіно, музика, телебачення, відеоігри) складає 25% усіх запитів.

Фото: Найпопулярніша категорія в пошуку

Унікальність запитів

  • У вересні 2024 року 58% запитів були унікальними, тобто виконувалися лише один раз за місяць.
  • Загалом понад 612 тисяч ключових слів мали лише одну згадку. 
  • Кожен користувач у середньому виконував п’ять пошуків, які більше ніхто не повторював.

Таким чином, дослідження показує, що Google дедалі більше використовується як платформа для уточнення інформації. Багато користувачів дізнаються інформацію через інші джерела — соцмережі, YouTube чи подкасти. А вже після цього користувачі звертаються до Google для уточнення фактів.

На основі результатів виділяють такі практичні поради:

  • Бізнесу важливо розвивати брендовані запити — вони складають значну частку пошукової активності.
  • Необхідно контролювати репутацію сайту в Google, оскільки інформаційні запити переважають і впливають на імідж компаній.
  • Кількість інформаційних та навігаційних запитів вказують на необхідність створення якісного контенту, який відповідає запитам користувачів.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого