Брендові запити складають 44% пошукової активності в Google — дослідження SparkToro і Datos
SparkToro у співпраці з компанією Datos представили масштабне дослідження, в якому проаналізували 332 мільйони пошукових запитів в Google за 21 місяць — з січня 2023 до вересня 2024 року. Для читачів Медіа Inweb адаптували основні результати дослідження.
Методологія дослідження
Розповідаємо детальніше про результати дослідження:
Інтенції пошуку
Дослідження показує, що найбільшу частку складають інформаційні запити (наприклад, пошук інформації чи відповідей на запитання) — 51,7%.
Далі, навігаційні запити (перехід на конкретні вебсайти) складають 33,1%. Комерційні запити (пошук товарів чи послуг) — 14,5%. Транзакційні запити (завершення покупки чи підписка) склали найменшу кількість — лише 0,69%.
Брендові та загальні запити
Дослідження показало, що 44% пошукових запитів у Google стосуються конкретних брендів. 56% запитів є загальними, без згадки брендів.
Найпопулярніша категорія в пошуку
Найпопулярнішою категорією в пошуку є розважальні теми — вона викликає найбільший інтерес користувачів. Категорія «Мистецтво та розваги» (кіно, музика, телебачення, відеоігри) складає 25% усіх запитів.
Унікальність запитів
- У вересні 2024 року 58% запитів були унікальними, тобто виконувалися лише один раз за місяць.
- Загалом понад 612 тисяч ключових слів мали лише одну згадку.
- Кожен користувач у середньому виконував п’ять пошуків, які більше ніхто не повторював.
Таким чином, дослідження показує, що Google дедалі більше використовується як платформа для уточнення інформації. Багато користувачів дізнаються інформацію через інші джерела — соцмережі, YouTube чи подкасти. А вже після цього користувачі звертаються до Google для уточнення фактів.
На основі результатів виділяють такі практичні поради:
- Бізнесу важливо розвивати брендовані запити — вони складають значну частку пошукової активності.
- Необхідно контролювати репутацію сайту в Google, оскільки інформаційні запити переважають і впливають на імідж компаній.
- Кількість інформаційних та навігаційних запитів вказують на необхідність створення якісного контенту, який відповідає запитам користувачів.
Джерело: Swipe Insight