10 різдвяних роликів від світових брендів — Disney, Deutsche Telekom, Starbucks

10 різдвяних роликів від світових брендів — Disney, Deutsche Telekom, Starbucks

Святкові зимові ролики — це не просто реклама, а історії, які доповнюють магію Різдва і допомагають брендам створити атмосферу навколо продукції. Компанії щороку випускають зворушливі й креативні відео, що надихають і дарують тепло.

У цій добірці — 10 різдвяних роликів 2024 року, які можуть надихнути маркетологів.

Фото: Чекліст з підготовки до Чорної п’ятниці для бізнесу — що перевірити перед стартом

Disney: «Хлопчик та восьминіг»

Disney у своєму різдвяному ролику розповідає теплу й зворушливу історію про дружбу. Хлопчик під час відпочинку на морі зустрічає маленького восьминога, який раптово чіпляється йому на голову. Повернувшись додому, вони стають справжніми друзями: хлопчик знайомить восьминога зі своїм життям на суші.

Starbucks: «Випий та видихни»

Starbucks представив коротке різдвяне відео, яке передає всю метушню святкового сезону: вечірки, покупки в супермаркетах, прикрашання дому. У цьому ролику бренд показує свої напої як ідеальну можливість зробити паузу та перепочити у насичений передсвятковий час.

O2: «Засніжені Sims»

O2 запустив різдвяну кампанію, щоб підтримати людей, які стикаються з нестачею мобільного інтернету через брак коштів. У рамках ініціативи людям пропонують безкоштовні SIM-картки з 25 ГБ даних щомісяця. Презентував бренд таку кампанію тематичним зворушливим роликом.

Deutsche Telekom: «Звʼязок між нами»

Deutsche Telekom представив різдвяний ролик про двох дівчат, розділених скляною перегородкою. Вони знаходять спосіб порозумітися через обмін подарунками — каменем і цеглиною, щоб розбити бар’єр. У фіналі з’ясовується, що перегородка — це скло снігової кулі, символ невидимих стін, які ми самі створюємо.

Lidl: «Чарівне Різдво»

У святковому ролику Lidl сімʼя отримує чарівний дзвоник, який може здійснити будь-яке бажання. Магія розкривається тоді, коли наймолодша дівчинка з родини вирішує побажати подарунок не для себе, а для хлопчика у якого немає можливості його отримати.

Amazon: «Опівнічний талант»

У різдвяній рекламі Amazon 2024 зобразили прибиральника, який приховує свій талант до співу. Проте його колеги вирішують замовити йому через Amazon смокінг і організовують виступ у театрі.

Boots: #MakeMagic

У різдвяній рекламі Boots 2024 акторка Аджоа Андо, відома за роллю в «Бріджертонах», перетворюється на місис Клаус, яка бере святкові справи у свої руки. Поки Санта дрімає біля каміна, вона разом із командою «б’юті-ельфів» організовує підготовку подарунків, використовуючи косметичні набори від Boots.

Barbour: «Баранчик Шон x Baa-bour»

У різдвяному рекламному ролику Barbour 2024 року головними героями виступають Баранчик Шон та його друзі з ферми Mossy Bottom. Під час колядування вони починають замерзати. Бітцер, пес Фермера, помічає це і вирушає на велосипеді до магазину Barbour.

Повернувшись, він приносить теплі шарфи та шапки для всієї отари. Зігріті аксесуарами Barbour, вівці продовжують співати колядки.

The Perfume Shop: «Подарунок для Санти»

У різдвяному рекламному ролику The Perfume Shop 2024 року Санта Клаус після доставки подарунків повертається додому. Там його чекає сюрприз від місис Клаус — подарунок від The Perfume Shop.

Відкривши його, Санта знаходить флакон парфуму BOSS Bottled Absolu Parfum Intense з посланням: «Для багатьох із нас цей час року нелегкий. Ми всі заслуговуємо на щось особливе».

Etsy: «Особливий подарунок»

У різдвяній рекламі Etsy 2024 року головним героєм виступає персонаж Вальдо з відомої серії книг «Де Вальдо?». У ролику Вальдо подорожує світом, постійно потрапляючи в поле зору людей, але відчуває себе непоміченим та невидимим.

Повернувшись додому, він отримує персоналізований подарунок від друга, придбаний на Etsy, що змушує його відчути себе по-справжньому щасливим.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого