10 різдвяних роликів від світових брендів — Disney, Deutsche Telekom, Starbucks
Святкові зимові ролики — це не просто реклама, а історії, які доповнюють магію Різдва і допомагають брендам створити атмосферу навколо продукції. Компанії щороку випускають зворушливі й креативні відео, що надихають і дарують тепло.
У цій добірці — 10 різдвяних роликів 2024 року, які можуть надихнути маркетологів.
Disney: «Хлопчик та восьминіг»
Disney у своєму різдвяному ролику розповідає теплу й зворушливу історію про дружбу. Хлопчик під час відпочинку на морі зустрічає маленького восьминога, який раптово чіпляється йому на голову. Повернувшись додому, вони стають справжніми друзями: хлопчик знайомить восьминога зі своїм життям на суші.
Starbucks: «Випий та видихни»
Starbucks представив коротке різдвяне відео, яке передає всю метушню святкового сезону: вечірки, покупки в супермаркетах, прикрашання дому. У цьому ролику бренд показує свої напої як ідеальну можливість зробити паузу та перепочити у насичений передсвятковий час.
O2: «Засніжені Sims»
O2 запустив різдвяну кампанію, щоб підтримати людей, які стикаються з нестачею мобільного інтернету через брак коштів. У рамках ініціативи людям пропонують безкоштовні SIM-картки з 25 ГБ даних щомісяця. Презентував бренд таку кампанію тематичним зворушливим роликом.
Deutsche Telekom: «Звʼязок між нами»
Deutsche Telekom представив різдвяний ролик про двох дівчат, розділених скляною перегородкою. Вони знаходять спосіб порозумітися через обмін подарунками — каменем і цеглиною, щоб розбити бар’єр. У фіналі з’ясовується, що перегородка — це скло снігової кулі, символ невидимих стін, які ми самі створюємо.
Lidl: «Чарівне Різдво»
У святковому ролику Lidl сімʼя отримує чарівний дзвоник, який може здійснити будь-яке бажання. Магія розкривається тоді, коли наймолодша дівчинка з родини вирішує побажати подарунок не для себе, а для хлопчика у якого немає можливості його отримати.
Amazon: «Опівнічний талант»
У різдвяній рекламі Amazon 2024 зобразили прибиральника, який приховує свій талант до співу. Проте його колеги вирішують замовити йому через Amazon смокінг і організовують виступ у театрі.
Boots: #MakeMagic
У різдвяній рекламі Boots 2024 акторка Аджоа Андо, відома за роллю в «Бріджертонах», перетворюється на місис Клаус, яка бере святкові справи у свої руки. Поки Санта дрімає біля каміна, вона разом із командою «б’юті-ельфів» організовує підготовку подарунків, використовуючи косметичні набори від Boots.
Barbour: «Баранчик Шон x Baa-bour»
У різдвяному рекламному ролику Barbour 2024 року головними героями виступають Баранчик Шон та його друзі з ферми Mossy Bottom. Під час колядування вони починають замерзати. Бітцер, пес Фермера, помічає це і вирушає на велосипеді до магазину Barbour.
Повернувшись, він приносить теплі шарфи та шапки для всієї отари. Зігріті аксесуарами Barbour, вівці продовжують співати колядки.
The Perfume Shop: «Подарунок для Санти»
У різдвяному рекламному ролику The Perfume Shop 2024 року Санта Клаус після доставки подарунків повертається додому. Там його чекає сюрприз від місис Клаус — подарунок від The Perfume Shop.
Відкривши його, Санта знаходить флакон парфуму BOSS Bottled Absolu Parfum Intense з посланням: «Для багатьох із нас цей час року нелегкий. Ми всі заслуговуємо на щось особливе».
Etsy: «Особливий подарунок»
У різдвяній рекламі Etsy 2024 року головним героєм виступає персонаж Вальдо з відомої серії книг «Де Вальдо?». У ролику Вальдо подорожує світом, постійно потрапляючи в поле зору людей, але відчуває себе непоміченим та невидимим.
Повернувшись додому, він отримує персоналізований подарунок від друга, придбаний на Etsy, що змушує його відчути себе по-справжньому щасливим.