Тактичний план для магазину жіночої білизни: підвищення залученості в Instagram
Сфера діяльності
одяг і взуття
ecommerce
Послуга
Розробка SMM-стратегії з покроковим планом реалізації
Інструменти
Instagram
Facebook
Lovelace — це інтернет-магазин жіночої білизни. Проєкт є специфічним та складним у просуванні через обмеження в рекламі, пов’язані з тематикою бренду. Саме тому неможливо використати усі інструменти інтернет-маркетингу на 100%.
Кейс буде цікавим для підприємців, власників бізнесів та фахівців, які прагнуть оптимізувати свої маркетингові стратегії в умовах обмежень. Він надасть практичні поради щодо ефективного просування та залучення аудиторії у специфічних сферах.
Про клієнта
Lovelace — мережа мультибрендової білизни, яка вже понад 20 років працює у цій сфері (розпочинали з ринку). Зараз мають інтернет-магазин та шоуруми у кількох містах — Рівне, Вараш, Нетішин, Сарни, Олевськ і Рокитне. Відрізняються широким вибором товару та регулярним оновленням асортименту.
Спойлер
Причини звернення до Inweb
Клієнт помітив зменшення кількості продажів: раніше було 10-15 продажів за ніч, а на момент звернення до нас — в середньому п’ять на день (через сайт). Іншою проблемою була відсутність приросту підписників, які є основними покупцями.
Клієнт звернувся до агенції, щоб отримати тактичний план дій — рекомендації та інсайти, які допоможуть їм збільшити кількість підписників, замовлень та охоплень публікацій. Бренд потребував ідей з позиціювання: у якому форматі вести соціальні мережі.
Також, їх цікавили такі питання:
- Як обійти блокування публікацій? (через контент з білизною бренд часто потрапляв у тіньовий бан)
- Як покращити видимість акаунту у пошуковику Instagram?
Задачі від клієнта
Клієнт звернувся до Inweb з конкретними запитами:
- зробити повний аудит акаунтів та знайти помилки;
- з’ясувати точки зростання та невикористані можливості;
- підготувати план конкретних дій з виправлення помилок та покращенням соцмереж.
Особливості проєкту
У бренду висока конкуренція через неунікальність товару, тому що він може продаватись у подібних інтернет-магазинах.
Є певні нюанси для фото- та відеозйомки: товари можуть бути представлені лише один раз. Причина в частій зміні постачальників та відсутності єдиної лінійки, через що завжди є зміни в асортименті.
Є складнощі у відображенні при пошуку в Instagram. Перша частина назви love — високочастотна, тому щоб знайти бренд через пошуковик, потрібно вписати повну назву — lovelace. Це може бути бар’єром для користувачів.
Стратегія роботи
Насамперед ми провели аудит профілю, на основі якого виділили сильні та слабкі сторони акаунту. Це дозволило нам сформувати чіткий план подальших дій, щоб якісно виконати задачі, поставлені клієнтом.
Серед сильних сторін виділили:
Водночас виявили такі слабкі сторони:
Виділили проблему, пов’язану з назвою акаунту. Назва Lovelace висвічується у пошуку лише тоді, коли користувач вводить більшу частину слова. Це — незручно для аудиторії, тож бренд може залишатись поза увагою.
На основі аудиту виділили проблемні моменти:
- Низька залученість аудиторії.
- Однотипний контент, який не виділяє переваги товарів для клієнтів.
- Велика кількість ботів.
Далі ми сформували рекомендації, які клієнт міг впровадити ще до того, як ми підготуємо тактичний план. Серед них:
Ми визначили цільову аудиторію — для цього аналізували профілі людей, які підписані на Lovelace, а також ті, які підписані на конкурентів. Визначили чотири основні сегменти: молоді жінки, люди з особливостями фігури, консерватори та чоловіки, які хочуть зробити подарунок для коханої. Кожному з цих сегментів притаманні різні цілі, бар’єри та потреби.
Щоб надати тактичний план для клієнта, ми провели детальний аналіз конкурентів Lovelace. Досліджували бренди, у яких схожий асортимент товару і така сама цільова аудиторія.
Що розглядали під час аналізу:
До яких висновків ми прийшли після аналізу конкурентів:
- Найкращі результати мають ті бренди, які активно ведуть TikTok.
- Щоб кількість підписників зростала, треба мати не лише гарний товар, а й якісний та унікальний контент.
- Лише деякі конкуренти мають хороший показник залученості аудиторії.
- Для цієї сфери підходять розважальні reels з нативними продажами.
- У highlights більшості брендів на першому місці — відгуки клієнтів.
Ми виявили можливості, які клієнт не використовував для просунення у соцмережах. Зібрали перелік рекомендацій, які допоможуть бренду підняти рівень охоплення та залученості аудиторії.
Контент — це основа для ведення акаунту у соціальних мережах. Тож, після аудиту профілю та аналізу конкурентів, ми створили рубрикатор контенту з ідеями та візуальними прикладами для різних типів постів. Також дали рекомендації щодо візуального стилю стрічки профілю: які кольори, шрифти та зображення використовувати.
Зокрема, виділили основні поради для ефективного використання контенту.
Кожну пораду супроводжували прикладами для того, щоб клієнт розумів, як це впровадити. Крім цього, надали фрази, які можна використовувати для опису товару, щоб уникнути одноманітності.
Маємо такі результати:
На зображенні порівнюємо два дописи з Instagram клієнта. Перший допис, опублікований до співпраці з Inweb, зібрав 42 вподобання. Інша публікація, яку створювали з урахуванням рекомендацій від нашої команди, зібрала вже 3 912 лайків.
Також, ми змінили оформлення highlights. Instagram стає більш природним, тому обкладинки для highlights вважаються застарілими. Натомість додали живі фото, які стосуються безпосередньо Lovelace.
До:
Після:
Далі — запропонували перелік слів та словосполучень, які варто вживати при написанні контенту. Деякі з них подаємо нижче:
Ми провели аналіз комунікації бренду з покупцями та визначили ключові моменти, які можна покращити. Надали клієнту конкретні поради для того, щоб налагодити контакт з аудиторією:
- Формувати мету переписок.
- Індивідуальний підхід.
- Питання = відповідь.
- Завжди вітатись.
- Працювати з клієнтською базою.
Для безплатного просування ми порадили клієнту використовувати хештеги. Для цього провели аналіз і визначили найбільш релевантні хештеги для цільової аудиторії.
Також, обрали ГЕО, які допоможуть залучити аудиторію, враховуючи специфіку бренду. Виділили основні з них:
Також запропонували клієнту просуватись через колаборації з блогерами. Надали перелік блогерів, які мають схожу цільову аудиторію.
Підготували рішення для того, щоб уникнути блокування таргетованої реклами. Пояснили, чому вони можуть відбуватись, а також надали приклади креативів, які можна створювати.
Окрім цього, виділили два сегменти аудиторій для таргету. Серед них: аудиторія на всеукраїнському рівні та вужча аудиторія — дорослі жінки, які проживають у місті Рівне (одне з міст, де знаходить шоурум Lovelace) або в діапазоні 15 км з відповідними інтересами.
Результати співпраці
Основним результатом нашої роботи є те, що ми виявили ключові помилки у веденні акаунту, знайшли способи для покращення контенту та взаємодії з аудиторією. Також ми змогли визначити невикористані можливості для збільшення охоплень і залученості.
Візуал клієнта до співпраці з Inweb:
- однотипні пози моделей;
- відсутність візуальних акцентів;
- немає різноманітності у рубриках контенту (окрім демонстрації товару);
Візуал після:
- бренд використовує різні ракурси, кольори, товари, креативи, завдяки чому цікаво розглядати стрічку;
- збільшилась кількість рубрик для залученості аудиторії (з’явився розважальний контент, показують не товар, а відчуття та емоції в ньому);
Публікації бренду до звернення в Inweb:
- неякісний копірайтинг: суха інформація про товар, відсутність акцентів у тексті та структурі;
- відсутність переваг продукту для клієнта;
- однотипна подача контенту, як у каталозі;
- результат контенту: користувачі реагують на естетику, але не є залученими чи прогрітими до покупки;
Публікації після:
- бренд враховує потреби сегмента аудиторії «Молоді жінки», при публікації контенту;
- вказують переваги товару: велика палітра, 80% шерсті у шкарпетках, та основні характеристики у тексті публікації;
- Використання гачків для ЦА у заголовку «Ті самі шкарпетки з PINTEREST😍» та актуальних прив’язок до сьогодення «В них вам не буде страшний жоден БЛЕКАУТ»: таким чином створюють контент, який відгукується цільовій аудиторії;
- бренд використовує відеоформат з різними ракурсами для того, щоб аудиторія легше сприймала контент;
- додали субтитри на відео — за даними Instapage, середнє охоплення відео з субтитрами на 16% вище, аніж відео без субтитрів;
- додали хештеги для розширення охоплення.
Результат: з’явились коментарі з цільовими запитами, збільшилась кількість реакцій на публікацію.
Статистика акаунту після впровадження рекомендацій з тактичного плану:
Коментар представника Inweb
«Для цього клієнта ми вперше розробили детальний аналіз поточної ситуації в профілі. Порівнюючи з конкурентами ми виділили безліч сильних сторін бренду, яких вони не бачили. Таким чином, додавши лише декілька рекомендацій, замовник отримав перші результати одразу на етапі аудиту та аналізу конкурентів, ще до презентації тактичного плану», — Дар’я Щербак, SMM-спеціалістка.
Коментар клієнта
«Насправді маємо багато позитивних моментів — ми впроваджуємо ваші рекомендації і бачимо результат. Ми публікуємо менше постів та рілс, що збільшує перегляди та ймовірність більшого охоплення. Прописуємо хештеги та стараємось шукати в кожному товарі підхід до клієнта, його біль, та розв’язання проблеми.
Брали рекламу у двох різних блогерок (за стилем і подачею). Від першої блогерки отримали класний результат — вона дуже щиро та гарно подала рекламу. Тим паче її аудиторія — здебільшого молодь. Інша блогерка теж непогано подала бренд, але ми зробили висновки, що аудиторія не наша», — Ірина Разлучна.
Команда проєкту
Дар’я Щербак,
SMM-спеціалістка
Максим Бєлоножко,
Sales Manager