Як підняти публікації в розумній стрічці Вконтакті
В середині серпня оновлення дизайну Вконтакті, яке торкнулося раніше обмеженої частини користувачів, остаточно поширилося на всіх. Разом з новим дизайном (і гарячими суперечками, пов’язаними з ним) користувачам стало набагато простіше перемикатися між хронологічним і “розумним” алгоритмом ранжування стрічки новин. Якщо вірити розробникам, розумну стрічку використовує більша частина активної аудиторії соцмережі.
На початку липня розробники опублікували в блозі рекомендації для авторів записів, де перераховані фактори, що впливають на стан поста в розумній стрічці.
Розберемося, які ж новини вважає “цікавими” алгоритм Вконтакті.
Якісний контент
Розуміння якісного контенту у розробників Вконтакті ідейно схожий з рекомендаціями зі створення якісного контенту від Google.
Алгоритм вважає якісним пост, де міститься:
- Унікальний контент. Пабліки, що промишляють копіюванням вмісту інших, будуть рідше з’являтися нагорі стрічки.
- Медіа високої якості: розміщене відео з якістю не нижче 720p, а зображення – мінімум 700px.
- Актуальна інформація. Авторам рекомендують звірятися з порядком денним і використовувати актуальні хештеги.
Репостами слід користуватися з розумом: поділившись інформацією з підписниками, варто забезпечити її власним коментарем – репост без коментаря мало чим відрізняється від копіювання контенту, бо не привносить нової інформації.
Краще менше, та краще
Заспамлювати читачів публікаціями раз у двадцять хвилин – стратегія, що канула в небуття. Крім “природного” зниження інтересу читачів, висока частота публікацій призведе до зниження позиції в стрічці.
Залучення аудиторії
Нерідкі ситуації, коли найкорисніше в пості – не зміст, а коментарі до нього. Алгоритм враховує цей фактор та піднімає вище пости спільнот з увімкненими коментарями. Для підвищення якості коментарів можна скористатися фільтром за ключовими словами, або використовувати Callback API для реалізації більш складної логіки роботи з коментарями.
Цілісність формату
Підберіть оптимальний формат публікації, який буде сильно резонувати з інтересами аудиторії: лонгрід з картинкою для залучення уваги або добірка зображень з недовгим описом; аудіозаписи або відеоматеріал. Коли формат визначено, намагайтеся його дотримуватися: алгоритм відстежує переваги кожного користувача і, як розподільний капелюх з Гаррі Поттера підіймає вище записи того формату, з яким він взаємодіє частіше.
Висновок
Хоча ніяких офіційних заяв від розробників Вконтакті ще не було, можна очікувати, що в майбутньому розумна стрічка стане єдиним вибором для всіх користувачів, так само як і новий дизайн. Однак навіть якщо цього і не станеться, рекомендації будуть корисні, оскільки слідування багатьом з перерахованих критеріїв алгоритму зробить публікації привабливішими для аудиторії незалежно від того, чи увімкнена розумна стрічка.