Кейс: комплексне SEO-просування нового сайту в тематиці «Керамічна Плитка». ROMI 255%

Послуга: Комплексне просування з абонентською платою.

Тематика: Керамічна плитка Kerama Marazzi

Регіон просування: Москва

Період просування: 15.07.2015 – 30.11.2016 або 17 міс.(продовжуємо працювати з проєктом)

Загальний бюджет на просування за весь час:  484170,13 руб.

Доходи від органічного трафіку за період просування: 6 369 504 руб. (без урахування продажів телефоном).

Середня маржа за даними клієнта: близько 27%.

Відсоток замовлень телефоном за даними клієнта: близько 25%.

Опис проєкту

ТОВ “Веста” понад 11 років займається гуртово-роздрібним продажем продукції Kerama Marazzi. Раніше компанія не мала досвіду просування онлайн. З приходом нового маркетолога в компанію почалася бурхлива підготовка до виходу в інтернет. Був створений і наповнений сайт vesta-ceramics.ru.

Далі була  задача просувати цей сайт.

Цілі замовника

Нашому агентству були поставлені наступні цілі:

  1. Планомірне зростання цільового трафіку по регіону Москва і Московська обл.
  2. Зростання доходу з сайту
  3. Вихід на окупність за підсумком 6 місяців просування

Виконана робота

Збір семантичного ядра і формування нової структури сайту

В першу чергу провели збір семантичного ядра для всіх сторінок сайту за допомогою інструментів Key Collector і Serpstat.

На основі підібраної семантики повністю змінили структуру сайту, оскільки початковий варіант, з яким зайшов клієнт, не підходив для ефективного пошукового просування.

Створили кілька додаткових підкатегорій для збору цільового трафіку, бо на сайті в момент початку робіт було всього дві категорії: “керамічний граніт” і “керамічна плитка”.

На кожній сторінці сайту було змінено url-адреси на ЧПУ. З усіх старих url-адрес були прописані 301 редіректи, а також змінені внутрішні посилання.

Завдяки такому детальному розширенню підкатегорій ми суттєво розширили охоплення користувачів, що дозволило вже під час третього місяця просування сайту вийти в ТОП видачі Яндекс Москва за деякими низько і середньочастотними запитами.

Робота з внутрішніми факторами ранжування

Були створені HTML і XML-карти сайту для прискорення індексації сторінок сайту. З карт сайту було виключено сторінки, закриті від сканування або індексації пошуковими системами.

Закрито від індексації всі сторінки сайту, які не пропонують користі для пошукових систем: результати пошуку, порівняння товарів, художній альбом, історія замовлень, особистий кабінет і багато іншого.

Для всіх сторінок сайту були прописані унікальні та релевантні метатеги.

Для всіх сторінок товарів було підготовано шаблон генерації метатегів виходячи з назви товару, артикулу та інших параметрів:

Title: {назва товару} – {артикул} від {виробник} у Москві

Description: Купуйте {назва товару} – {артикул} від {виробник}, за найкращою ціною в інтернеті: {ціна товару} руб / {од. вимірювання} на сайті «Vesta-ceramics».

H1: {назва товару}

Приклад реалізації:

Декор Аджанта – STG\A41\8141 від Kerama Marazzi в Москві

Купуйте Декор Аджанта – STG\A41\8141 від Kerama Marazzi, за найкращою ціною в інтернеті: 167 руб/шт на сайті «Vesta-ceramics».

декор Аджанта

Також було впроваджено мікророзмітку хлібних крихт, карток товару, сторінок категорій, рядки пошуку та інформації про організацію. Завдяки цій зміні багато сторінок товару набули більш помітний сніпет:

Зовнішній вигляд сніпета пошукової видачі

Зовнішній вигляд сніпета пошукової видачі

На всі основні сторінки сайту додали оптимізований контент з метою поліпшити текстову релевантність. Періодично частину контенту переписуємо і тестуємо результати.

Налаштування електронної комерції та цілей

Наші програмісти впровадили та налаштували модуль електронної торгівлі, який надалі допоміг і нам і клієнтові відстежувати динаміку зростання доходу через сайт, а також допоміг оптимізувати та постійно збільшувати ефективність платних каналів трафіку. Дізнатися, як самостійно налаштувати електронну торгівлю, ви можете, прочитавши статтю фахівця на нашому блозі.

Для відстеження ефективності всіх каналів просування були налаштовані цілі в Google Analytics на:

  • Додавання товару в кошик
  • Перехід до кошика
  • Успішне оформлення замовлення
  • Відправлення повідомлення через форму зворотного зв’язку

Була налаштована воронка продажів, яка складається з наступних фрагментів:

  • Натискання на кнопку “купити” ->
  • Додавання товару в кошик ->
  • Переглянути кошик ->
  • Оформлення замовлення ->
  • Успішне замовлення.

Воронка продаж

Для того, щоб відстежувати відвідування користувачами неіснуючих сторінок і швидко виправляти такі проблеми, була налаштована відправка подій про такі візити через GTM.

Зовнішня оптимізація

Під час роботи з проєктом ми робили більший акцент на внутрішню оптимізацію. За весь період просування було куплено трохи понад 90 посилань. У роботі з даним проєктом ми використовуємо тільки вічні посилання, які пройшли наші внутрішні критерії відбору. Кілька десятків посилань було куплено безпосередньо у веб-майстрів.
Внешняя оптимизация

Як ви можете помітити, кількість посилань нарощували досить плавно і без різких стрибків.

Що ще?

  • Провели базовий юзабіліті аудит сайту і написали клієнту ряд рекомендацій щодо поліпшення конверсії сайту.
  • Виходячи із семантики був сформований контент-план написання статей для збору інформаційного трафіку в тематиці, а також для розширення запитального індексу. Статті писалися нашими фахівцями за регулярної участі клієнта.
  • На сторінці товарів було написано безліч відгуків (понад 500) для поліпшення поведінкових факторів і підвищення унікальності сторінок карток товарів.

Отримані результати

Динаміка зростання безкоштовного пошукового трафіку з липня 2015 по листопад 2016:

Огляд аудиторії

Ви можете помітити, що безкоштовний пошуковий трафік планомірно зростає практично кожного місяця. Відповідно зростає і дохід клієнта.

Задача 1 – вирішена.

Дохід з безкоштовного пошукового трафіку за весь період просування (модуль електронної торгівлі встановлений з вересня 2015 року).

Обзор электронной торговли

Задача 2 – вирішена. Ми маємо стабільний дохід з цього каналу. Більш того, за словами клієнта, у несезон продажів було більше, ніж зазвичай, що зрівняло загальний виторг і дозволило клієнту не знижувати витрати на рекламу, хоча раніше через відсутність сайту і  каналу продажів вони не могли цього собі дозволити.

Порахуємо, чи виконали ми Задачу 3 (вийти на окупність за підсумками 6 місяців просування).

Обзор электронной торговли

Зафіксовано дохід, на жаль, менше, ніж був в реальності. Оскільки електронну торгівлю встановили через 1 місяць після початку робіт по SEO.

Середня маржа за даними клієнта: близько 27%

Дохід з сайту за порівнюваний період =  1615 572 руб.

Загальний прибуток = 1615 572 * 27% = 436204 руб.

Витрати за 6 місяців просування = 155 108 руб.

Розрахуємо показник ROMI за 6 місяців.

ROMI = (436204 – 155 108) / 155 108 * 100% = 181,23%.

Завдання окупити всі витрати на SEO просування в рамках перших 6 місяців виконано. В реальності вже за цей період ми окупили всі витрати на просування і вийшли в пристойний плюс (близько 281 000 руб.).

Зробимо розрахунок ROMI за увесь період просування

Середня маржа за даними клієнта: близько 27%

Доходи від органічного трафіку за період просування: 6 369 504 руб. (без урахування продажів телефоном, які становлять близько 25%)

Загальний бюджет на просування за весь час:  484 170 руб.

Загальний прибуток = 6 369 504 * 27% = 1 719 766 руб.

ROMI = (1 719 766 – 484 170) / 484 170 * 100% = 255,2%.

Висновки

Навіть в умовах конкурентної тематики, в регіоні Москва з абсолютно новим сайтом можна окупити витрати на просування вже в перші 6 місяців. Звичайно ж, тут потрібна злагоджена робота агентства, прозорість у витратах і відносинах. За умови тісній взаємодії клієнта, який в цьому випадку швидко приймав рішення, швидко погоджував тех. завдання, глибоко вдаватися в спільні завдання з розвитку сайту.

Тільки завдяки такій синергії проєкт став успішним.

Ну і звичайно ж, ще трохи магії від наших seo-фахівців:)

Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності