Smart кампанії або як налаштувати розумну рекламу в пошуку і на Google картах. Покрокове керівництво

У 2018 році поновлення Google дали можливість підключати Місцеві або Розумні кампанії, які допомагають привернути відвідувачів в офлайн-магазини: для автоматичного створення оголошення досить додати рекламний креатив і адресу торговельної точки. І що найприємніше, на налаштування такої кампанії потрібно набагато менше часу, ніж для звичайної пошукової — опції зведено до мінімуму.

розумна кампанія

Про що треба пам’ятати до запуску кампанії:

  1. Додаткові посилання створюються автоматично, на основі інформації з вашого сайту. Важливо, щоб сайт було оптимізовано, а в посилання не підтягнулися ієрогліфи або не потрібна інформація для користувача.
  2. Для реклами різних категорій бізнесу, створюйте окремі розумні кампанії з різними темами ключових слів і цільовими сторінками.
  3. Необхідно встановити зв’язок Google Ads та Google My Business. Це дозволить одразу вибрати адресу (або одну з адрес), яку буде видно в оголошенні.

 адреса GMB

Як створити і налаштувати Smart кампанію Google

  1. Перейдіть до створення нової кампанії, виберіть метe «Продажі» або «Потенційні клієнти», або залиште кампанію без мети.
  2. Натисніть на «Розумну кампанію».
  3. Вам запропонують вибрати дію, найбільш важливу для вас: дзвінки в кампанію, відвідування магазину або дії на сайті.

    действия умной компании

  4. Вибирайте підключену адресу з ГМБ або натискайте «Створити нову кампанію» (якщо адреса ГМБ не підключена):

    радиус кампании

  5. Потім вибираєте відстань від офісу кампанії, радіусом від 5 км до 65 км максимум:

     радіус кампанії

    Також можна вибрати область або місто:

    геолокация кампании

  6. Далі вибираєте мову розміщення реклами, основний вид діяльності (можна вибрати запропонованe або написати самостійно) і товари або послуги, які хочемо рекламувати (до 10 шт):

    выбор услуг

    Від того, які ви вибираєте товари або послуги, залежить показ оголошень. Варто пам’ятати, що Гугл буде орієнтуватися і на схожі пошукові запити.

  7. Переходьте до створення оголошень з трьох заголовків і двох описів:

    текст объявления

    У цьому ж місці задаєте посадкову сторінку, на яку веде оголошення.

    Важливо: враховуйте, що Google може самостійно створювати альтернативні оголошення на основі змісту сайту і використовувати їх для тестування нових заголовків або цільових сторінок. Система визначить найбільш ефективні варіанти і буде показувати такі оголошення частіше.
  8. Вказуємо номер телефону, за яким з вами можна зв’язатися, натиснувши на трубку:

     розділ зв'язку за номером

  9. Далі вибираєте бюджет, виходячи з рекомендацій, або задаєте власний:

    средний бюджет

  10. Чи називаєте кампанії, перевіряєте налаштування (на даному етапі їх ще можна змінити). Чи підтверджуєте створення кампанії.
  11. В уже створеної кампанії додаєте зображення і логотип:

     зображення кампанії

  12. І встановлюєте зв’язок з Google Analytics для відстеження переходів на сторінки і виконання цілей:

    связь с Google Analytics

Коли, де і як показуються оголошення

  1. Оголошення з розумних кампаній показуються в результатах пошуку Google, Gmail, YouTube, сайтах партнерів Google, а також на Google картах:

    кампания в результатах поискам

    Якщо користувач знаходиться поблизу, в оголошенні може з’явитися маркер:

    маркер на карте

    Натиснувши на маркер, потенційний клієнт зможе перейти до місця розташування вашого бізнесу в Google Картах (для цього необхідно, щоб розумна кампанія була пов’язана з членством сервісу «Google Мій бізнес»).

    Відстежити, де показувалася реклама, можна в інтерфейсі Google Ads:

    Smart кампанії або як налаштувати розумну рекламу в пошуку і на Google картах. Покрокове керівництво

    просмотр кабинета

    Пріоритетно розумна реклама показує оголошення на аудиторію, яка найімовірніше призведе до більшої кількості конверсій. Кампанія одночасно працює на ремаркетинг і схожих користувачів.

  2. Розповідаємо на прикладі реклами курсів: 50% досягнутих цілей – від користувачів, які вже були на сайті.

    досягнуті цілі

  3. На основі сканування зображень з сайту складаються адаптивні оголошення – текстові та графічні, різних типів і розмірів.
  4. Якщо ви вказали номер телефону, він буде показуватися в оголошеннях в Google Пошуку (на комп’ютерах і мобільних пристроях), в КМС і в Google Картах. Можливо, спочатку потрібно буде підтвердити, що номер дійсно належить вам.Ви вкладці з даними про дзвінки відстежується натискання на номер телефону, навіть якщо користувач не підтвердив дзвінок

    отчет о звонках

    Під час сегментації за дією-конверсії відстежується підтвердження користувачем дзвінка на мобільному пристрої.

    клики по объявлениям

  5. Додаткові посилання створюються автоматично і відображуються у вигляді тексту оголошення. З їх допомогою потенційні клієнти можуть швидко переходити в потрібні розділи сайта. Ці додаткові посилання можна знайти в комерційних даних у фіді «Головний фід додаткових посилань»

     комерційні дані

  6. Розумні кампанії можна показувати за заданим графіком роботи вашого офісу чи магазину, щоб уникнути незапланованих витрат бюджету (наприклад, в якісь дні магазин може не працювати або нікому обробляти вхідні звернення).

В розумної кампанії немає можливості:

  • змінювати тип готової кампанії;
  • вибрати метод показу і тип пристроїв;
  • застосовувати перелік мінус-слів;
  • коригувати ставки. Кампанія може самостійно знижувати або піднімати ставки, на основі ймовірності цільової дії.

Оцінки ефективності

Важливо пам’ятати, що smart кампанія підтягує всi конверсії, які імпортовані в Ads:

конверсии в Ads

І якщо ви передаєте зайві цілі (або вони дублюються), то вартість конверсій буде неправдоподібно низькою. Наприклад:

вартість конверсій

Тут явно повторюють один одну мета «Успішна операція», «Угода створена» і «Транзакції». В результаті виконано не 5 конверсій, а 15.

Аналогічно мета «Всі дзвінки» включає в себе мету «Успішні дзвінки».

Для того, щоб уникнути такого неправильного обліку цілей, в розділі конверсій, на рівні облікового запису, необхідно залишити тільки ті конверсії, які для вас несуть цінність. Наприклад, «Всі дзвінки» і «Транзакція».

 дії-конверсії

Важливий нюанс в налаштуванні розумних кампаній в Ads. Виходячи з цілей, які ви вибираєте при створенні розумної кампанії (дзвінки в кампанію, відвідування магазину або дії на сайті), в інтерфейсі буду показані досягнення цих цілей.

Дії на карті (мета дії на карті):

Дії на карті

Дзвінки (мета дзвінку в офіс):

цель звонки в офис

І для таких конверсій Google Реклама автоматично створює свої цілі. Дзвінок з оголошення:

звонок с объявления

Дзвінок карти, дзвінок з оголошення, запит маршруту:

відключаються цілі

Ці цілі неможливо відключити на рівні облікового запису або кампанії. Вони автоматично будуть враховуватися конверсіями у вашій розумній кампанії:

 пошукові запити

Пошукові запити

Розумна кампанія Гугл, грунтуючись на темах ключових слів, обраних вами під час налаштування, показує великий перелік пошукових запитів, які включають в себе брендові. Важливо знати, що не всі запити можуть бути доречними для вас.

Як і звичайна пошукова кампанія, вона потребує чищення таких запитів. Ви можете відключити брендові та нерелевантні запити в самій кампанії.

Аналіз кампанії в Google Аналітиці

В Google Аналітиці ми можемо побачити те, що не показує Google Ads. Автоматично створені групи оголошень*:

автоматична група

*Ми намагалися отримати детальну інформацію з довідки Google зі створення груп оголошень. Інформацію нам не надали

Розумні кампанії діють автоматично і можуть створювати практично будь-які типи оголошень / груп, в залежності від обсягу наявної у них «на руках» інформації. Тобто, ви створюєте, як правило, основний «шаблон» оголошення для розумної кампанії, а далі вона може їм «жонглювати», брати інформацію з сайту й інше.

Розумна кампанія може створювати практично будь-які формати з Пошукової та КМС-мережі. Як-небудь це проконтролювати або заборонити їй створювати оголошення – можливості немає, тому що розумні кампанії в цьому плані повністю автоматизовані: якщо вона створить щось, що неефективно працює, то з часом вона повинна це вловити, змінити або створити щось інше.

Наприклад, ви створили розумну кампанію і дали посилання на сайт. На сайті є очевидний номер телефону. Розумна кампанія може створити групу для оголошень-дзвінків і створити такі оголошення.

Подивитися, за якими ключами працює група, можемо за допомогою додаткового параметра

ключі групи

Можна провести аналіз пошукових запитів в динамічної групі оголошень:

динамічна група

З цього видно, що досягнуті цілі – за брендовими запитами (замиті на скрині). Якщо у вас є окрема кампанія, яка працює на бренд, необхідно виключити такі запити з розумною кампанії.

 виключити запит

Ключові слова за якими працюють групи оголошень:

ключові слова

Кейси

Наш досвід підказує, що Розумні кампанії дуже ефективні для сайтів послуг і локальних бізнесів (особливо для тих, хто використовує коллтрекінг). Також ці кампанії часто допомагають приносити більше доходу інтернет-магазинам і сайтам з доставки їжі. Показуємо на прикладах.

Приклад 1. Сайт про проведення курсів косметології

Мета: збільшити кількість конверсій.

Що зробив запуск Smart кампанії: запустивши розумну рекламу на категорію, за якою працював звичайний пошук, ми принесли на 44% більше конверсій і витратили на 30% менше бюджету:

кейс кампанії

Приклад 2. Бізнес клієнта – продаж електрокабеля

Мета: знизити вартість досягнення мети «Замовлення дзвінка», де кількість дзвінків – KPI для клієнта.

Що зробив запуск Smart кампанії: розумна кампанія принесла конверсії вартістю за 80 грн при ціні за клік 2,11 грн:

звіт кейса

При цьому середня вартість ключових запитів за схожою кампанією в пошуку, становить 138 грн і 5,08 грн відповідно:

звітність кампанії

Висновки

Розумні кампанії Гугл можуть бути хорошим дієвим інструментом, доповнюючи ваші звичайні кампанії і приносячи додаткові конверсії за запитами користувачів. Це відмінна можливість зростання і масштабування. З їх допомогою ви можете отримати додаткові покази в пошуку за тими ключами, які ви могли не врахувати під час збору семантики аналогічної пошукової кампанії.